حسین عسگری گفت: دیده بانان پیشگیری با ثبت گزارش در سامانه سجام تخلفات و جرایم درون شبکه‌ای دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی را به قوه قضائیه منعکس و امکان پیشگیری از وقوع جرم و تعمیق امنیت و تضمین سلامت اجتماعی را فراهم خواهند ساخت.
کد خبر: ۸۳۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 09 April 2020
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از جذب و بکارگیری ۱۴۷۰ نفر ناظر و دیده بان پیشگیری از جرم در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، عسگری اظهار داشت: به منظور امکان مشارکت مردمی و استفاده بهینه از ظرفیت نیرو‌های مردمی متعهد و مجرب در راستای دریافت گزارش وقوع تخلف و جرم تعداد یک هزار و ۴۷۰ نفر دیده بان پیشگیری در استان همدان جذب و بکارگیری شده است.

وی بیان کرد: دیده بانان پیشگیری با ثبت گزارش در سامانه سجام تخلفات و جرایم درون شبکه‌ای دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی را به قوه قضائیه منعکس و امکان پیشگیری از وقوع جرم و تعمیق امنیت و تضمین سلامت اجتماعی را فراهم خواهند ساخت.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان نیز اظهار داشت: به منظور اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و گسترش ارتباط و تعامل بیشتر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی و نیز استفاده بهینه و حداکثری از افراد متعهد و دارای تجربه در زمینه فعالیت‌های اجتماعی سامانه سجام (سامانه اطلاعات مردمی) فعال شده است.

مهدی الماسی گفت: سامانه سجام با هدف پیشگیری از پیدایش و پیشگیری از تبدیل شدن اتفاق به جرم و تعمیق امنیت و تضمین سلامت اخلاقی و اجتماعی در مقیاس جغرافیای انسانی کشور با مسئول ساختن غیر مستقیم مردم در تأمین و پایداری امنیت طراحی شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار