تاکید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و ضرورت الکترونیکی نمودن ارائه خدمات و جلوگیری از حضور مردم در شعب بانک‌ها اظهار داشت: شاید یکی از ویژگی‌های مثبت این ویروس این باشد که منجر به تسریع در فعالیت‌های دولت الکترونیک می‌گردد.
کد خبر: ۸۳۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 07 April 2020
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و ضرورت الکترونیکی نمودن ارائه خدمات و جلوگیری از حضور مردم در شعب بانک‌ها اظهار داشت: شاید یکی از ویژگی‌های مثبت این ویروس این باشد که منجر به تسریع در فعالیت‌های دولت الکترونیک می‌گردد.

به گزارش تابناک همدان؛دکتر نوراله زاده افزود: یکی از الزامات این زمان برای ما فعالیت بانکداری بدون شعبه است و باید به گونه ایی برنامه ریزی کنیم که در کوتاهترین زمان با تکمیل پلتفرم‌ها و زیرساخت‌های خدمات دولت الکترونیک، مشتریان با حداقل مراجعه به شعب بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

وی همچنین به بحث دورکاری کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: سیستم‌های مورد نیاز باید به گونه ایی طراحی و آماده سازی شود تا بتوانیم جلسات داخلی و بین استانی را بدون حضور مستقیم انجام دهیم و امیدواریم که تا پایان فروردین ماه بتوانیم جلسه مشترک مدیران ستادی و استانی صندوق را به صورت مجازی برگزار کنیم.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: به منظور به حداقل رساندن حضور افراد در فضا‌های عمومی و سطح شهر در صدد هستیم تا با به روزرسانی و تکمیل سامانه داخلی صندوق، بخشی از فعالیت‌ها با قابلیت رصد، کنترل و شاخص گذاری به صورت دورکاری توسط کارکنان صورت پذیرد.

دکتر نوراله زاده با اشاره به ضرورت به کارگیری سامانه‌های یکپارچه خدمات دولت الکترونیک گفت: با برقرار شدن ارتباطات دیتابیسی با سایر سازمان‌های همکار در بحث احراز هویت مانند وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان فنی و حرفه‌ای و...، احراز هویت و انجام استعلامات لازم به صورت آنلاین انجام خواهد شد.
 
 
 
 
خدمات دولت الکترونیک راهکاری مهم در جلوگیری از شیوع کرونا/ از تعاونی های تولید کننده محصولات مقابله با کرونا حمایت می کنیم

 

حمایت صندوق کارآفرینی امید از شرکت‌های تعاونی تولید کننده محصولات مقابله با کرونا تا سقف یک میلیارد ریال

 
دکتر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از حمایت تسهیلاتی از واحد‌ها و کارگاه‌های تولیدی خرد و کوچک و خانگی تولیدکننده محصولات بهداشتی و پزشکی جهت مقابله با ویروس کرونا تا سقف یک میلیارد ریال خبر داد.

نوراله زاده اظهار داشت: از اسفند سال گذشته بسیاری از واحد‌های تولیدی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و پزشکی جهت مقابله با ویروس کرونا نظیر محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، پوشاک بیمارستانی، ماسک، تخت‌های بیمارستانی و... فعالیت می‌کردند شناسایی شدند و جهت حمایت از افزایش تولیدات این واحد‌ها تسهیلات جدیدی به آن‌ها اختصاص داده شد.

وی افزود: برخی از این واحد‌ها که در زمینه تولید پوشاک فعالیت داشتند با شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را به سمت تولید ماسک‌های بهداشتی و لباس‌های بیمارستانی جهت کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند، تغییر دادند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: سایر واحد‌های تولیدی در این بخش‌ها نیز تا سقف یک میلیارد ریال برای هر واحد، با نظارت کمیته استانی کرونا و نظام سلامت استان و فرمانداری‌ها می‌توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهر‌مند شوند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار