معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به بازرسی‌های متعدد گفت: بازدید از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها از طریق اداره کل و هیئت‌های ورزشی به صورت روزانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ 06 April 2020
معاون پشتیبانی ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۶۲۸ باشگاه خصوصی و دولتی و اماکن ورزشی استان همدان باتوجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا تا پایان فروردین ماه تعطیل است.

به گزارش مهر، کاوه صولتی با اشاره به ادامه تعطیلی اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی و دولتی اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی باشگاه‌های خصوصی و دولتی و اماکن ورزشی استان همدان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: تخلف از این ابلاغیه جرم محسوب می‌شود و متخلف طبق دستور دادستان تحت پیگیری قرار خواهد گرفت و با دستور اماکن تا یک ماه نیز باشگاه‌های متخلف پلمب خواهند شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به بازرسی‌های متعدد گفت: بازدید از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها از طریق اداره کل و هیئت‌های ورزشی به صورت روزانه انجام می‌شود.

صولتی خاطرنشان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات به واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند و یا به مراجع ذی صلاح اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه اماکن ورزشی، باشگاه‌ها و استخر‌ها به دلیل تجمع جزو مناطق پر ریسک محسوب می‌شوند، بیان کرد: امیدواریم هرچه زودتر شرایط به وضعیت عادی بازگردد تا فعالیت‌های ورزشی دوباره از سرگرفته شود، اما در حال حاضر قهرمانان ما در منزل فعالیت‌های ورزشی خود پیگیری می‌کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: پیرو دستورات ستاد ملی کرونا در رابطه با بازگشایی اماکن ورزشی و باشگاه‌ها خواهیم بود و به شدت با تخلفات از این قبیل برخورد خواهیم کرد تا زندگی هیچ فردی به مخاطره نیفتد.

صولتی با اشاره به حمایت از باشگاه‌های خصوصی و تحت اجازه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طبق دستور مدیرکل به هیئت‌های ورزشی استان تمامی فضا‌ها و اماکنی که به باشگاه‌ها اجاره داده شده در دوران تعطیلی به دلیل بحران کرونا بهای اجاره آن‌ها بخشیده خواهد شد.

وی افزود: همچنین در تلاش هستیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب کمترین ضربه به باشگاه‌های ورزشی وارد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار