محسن جهانشیر با بیان اینکه استان همدان در سال ۹۸ شاهد فعالیت مستمر ۸۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ هیئت ورزشی بود، گفت: ۳۵ هزار ورزشکار از مجموع ورزشکاران سازمان یافته استان همدان را بانوان تشکیل می‌دهند و در مجموع رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته‌اند.
کد خبر: ۸۳۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ 06 April 2020
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه ۸۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان همدان فعالیت دارند، گفت: این ورزشکاران پارسال بیش از یک هزار مدال رنگارنگ کسب کردند.

به گزارش مهر، جهانشیر با بیان سال گذشته ورزش همدان شرایط خوبی را پشت سر گذاشت، اظهار داشت: در سال ۹۸ رهاورد ورزشکاران همدانی در رقابت‌های ملی و بین‌المللی کسب بیش از یک هزار و ۲۵ مدال بود که از مجموع این مدال‌ها ۱۲۲ نشان در میادین جهانی، آسیایی و بین المللی کسب شده که در این بین بانوان سهم بسزایی دارند.

وی افزود: بانوان ورزشکار همدانی در عرصه‌های بین المللی صاحب ۱۹ نشان در رشته‌های مختلف فدراسیون و ۳۹ مدال در ورزش‌های سبکی رزمی شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در کسب مدال‌های کشور سهم استان همدان ۸۲۷ نشان بود که ۵۳۷ مدال را آقایان به دست آوردند و در بخش تیمی نیز بانوان موفق به کسب ۳۴ نشان و آقایان ۴۲ عنوان کشوری شدند، گفت: رشته‌هایی نظیر قایقرانی، تنیس روی میز، کشتی، ورزش‌های رزمی، کاراته، دوومیدانی، شطرنج، اسکیت و تیروکمان جز بیشترین مدال‌آوران ورزش همدان در سال ۹۸ بودند.

جهانشیر خاطرنشان کرد: بانوان در کسب مدال‌های بین المللی تیم‌های ملی اعزامی از سوی فدراسیون‌های ورزشی کشورمان برابر با آقایان بودند که نشان از پیشرفت آن‌ها در عرصه‌های برون مرزی دارد.

وی با بیان اینکه استان همدان در سال ۹۸ شاهد فعالیت مستمر ۸۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ هیئت ورزشی بود، بیان کرد: ۳۵ هزار ورزشکار از مجموع ورزشکاران سازمان یافته استان همدان را بانوان تشکیل می‌دهند و در مجموع رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: رشته‌های همگانی، فوتبال، ورزش‌های رزمی و کشتی بیشترین جمعیت ورزشکار سازمان یافته را به خود اختصاص داده‌اند همچنین به غیر از آمار رسمی بیمه شده ورزشی ۵۰۰ هزار ورزشکار نیز به صورت پراکنده ورزش می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار