دکتر محمد طاهری با بیان اینکه در زمینه تامین ماسک با مشکل کمبود مواجه نیستیم، تصریح کرد: با چندین شرکت دانش بنیان قرارداد بسته شده و تجهیزات مورد نیاز کادر بهداشتی و درمانی از این راه تامین می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ 06 April 2020
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: به اندازه کافی وسایل و تجهیزات حفاظت فردی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در اختیار بهیاران استان قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، طاهری با بیان اینکه در این هفته تمرکز خود را بر روی سلامت بهیاران قرار داده و وضعیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم، اظهار داشت: ماسک، دستکش و تجهیزات حفاظت فردی به اندازه کافی در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در زمینه تامین ماسک با مشکل کمبود مواجه نیستیم، تصریح کرد: با چندین شرکت دانش بنیان قرارداد بسته شده و تجهیزات مورد نیاز کادر بهداشتی و درمانی از این راه تامین می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه نیرو‌های سپاه و ارتش نیز در بحث کنترل و پیشگیری از کرونا به کمک ما آمده‌اند، ابراز کرد: مردم هم باید در قطع زنجیره کرونا ما را یاری کنند.

طاهری با گلایه از اینکه در روز‌های گذشته شاهد حضور و تردد مردم در خیابان‌ها و اماکن تفریحی همدان بودیم، تصریح کرد: وقتی به توصیه‌های ما برای در خانه ماندن عمل نشود و مردم مانند روز‌های عادی در سطح شهر حاضر شوند بدون شک دوره شیوع این بیماری طولانی‌تر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در خانه ماندن بهترین راه پیشگیری و قطع زنجیره ابتلا به کرونا ویروس است، گفت: شستوشوی مرتب دست‌ها، پرهیز از برگزاری میهمانی و دورهمی، حفظ فاصله از افرادی که دارای علائم سرماخوردگی هستند از دیگر راه‌های پیشگیری از این بیماری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه سامانه ۴۰۳۰ برای غربالگری کرونا ویروس و کنترل وضعیت بیماران دارای علائم سرماخوردگی طراحی شده است، ابراز کرد: کارشناسان بهداشت به وسیله این شماره با مردم تماس می‌گیرند؛ بنابراین از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم حتما تماس این سامانه را پاسخگو باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار