میلاد کریمی با بیان اینکه از اولین روز فروردین ماه امسال، تنها ۲۰ درصد از ظرفیت تاکسیرانی همدان در حال فعالیت هستند و به طور مداوم ضدعفونی می‌شوند، یادآور شد: تاکسی‌های ون نیز تا ۳۰ فروردین از فعالیت منع شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 06 April 2020
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: رانندگان تاکسی همدان برای واریز بسته حمایت معیشتی و تسهیلات دو میلیون تومانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، کریمی با بیان اینکه از روز‌های نخستین شیوع کروناویروس آموزش لازم برای ضدعفونی خودرو‌های حمل و نقل عمومی در همدان انجام شد، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی همدان توزیع شد.

وی افزود: در چندین نوبت ضدعفونی کامل تاکسی‌های ون در کارواش انجام و مهر «ضدعفونی شد» در این تاکسی‌ها الصاق می‌شد.

کریمی با بیان اینکه از اولین روز فروردین ماه امسال، تنها ۲۰ درصد از ظرفیت تاکسیرانی همدان در حال فعالیت هستند و به طور مداوم ضدعفونی می‌شوند، یادآور شد: تاکسی‌های ون نیز تا ۳۰ فروردین از فعالیت منع شده‌اند.

وی درباره حمایت مالی از رانندگان تاکسی همدان، خاطرنشان کرد: براساس پیگیری اتحادیه سراسری، لیست اسامی ۴۰۰ هزار راننده تاکسی در کشور برای واریز بسته معیشتی و همچنین اعطای تسهیلات دو میلیون تومانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شد.

به گزارش کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همدان، کریمی با بیان اینکه شهر همدان ۵۰۰۰ راننده تاکسی دارد، اظهار کرد: پیگیری برای تخصیص بیمه بیکاری رانندگان حمل و نقل عمومی نیز در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار