از روز ۲۳ فروردین
استاندار آذربایجان غربی در خصوص ساعت کار ادارات از روز ۲۳ فروردین ماه گفت: بر این اساس ساعات کار اداری از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸ 06 April 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی در بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در خصوص ساعت کار ادارات از روز ۲۳ فروردین ماه گفت: بر این اساس ساعات کار اداری از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود و فعالیت ادارات به این صورت است که دو سوم سر کار خواهند بود و یک سوم مجاز هستند که سر کار نباشند و بخش‌های مختلف نسبت به این یک سوم، گردشی تصمیم گیری بکنند.
 
محمدمهدی شهریاری  به اهمیت نقش تولید در شرایط فعلی کشور اشاره کرد و افزود: گردش چرخ تولید کم از تلاش مدافعان سلامت نیست و این چرخ باید با در نظر گرفتن دستور العمل‌های بهداشتی بچرخد.

وی به سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تامین نیاز‌های بهداشتی واحد‌های تولیدی دستور داد و گفت: نیاز کارخانجات و واحد‌های تولیدی در خصوص تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی به جهت اهمیت نقش آن‌ها باید تامین شود.

وی در خصوص مبتلایان به کرونا و لزوم اعلام نتیجه آزمایش مثبت این افراد به محل کار و خانواده و نیز پیگرد‌های قانونی در خصوص افرادی که بهبودی می‌یابند، اما از مراجعه به استراحتگاه‌ها امتناع می‌نمایند نیز گفت و خاطر نشان کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس همه باید جدی باشند و مصوبات را به طور کامل اجرا نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار