علی مختاری گفت: تهیه، تولید و توزیع ماسک‌ها ادامه خواهد داشت و با محوریت پایگاه‌ها و مساجد سطح شهرستان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۳۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ 05 April 2020
فرمانده سپاه نهاوند از توزیع ۱۵ هزار ماسک یکبار مصرف به همت گروه جهادی بقیة الله (عج) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی مختاری در تشریح آخرین اقدامات و فعالیت گروه جهادی بقیة‌الله (عج) نهاوند گفت: فعالیت عمده این گروه جهادی با شروع بیماری کرونا در راستای تهیه و تولید ماسک زیر نظر شبکه بهداشت و درمان نهاوند قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در مرحله اول تولید تعداد ۸۰ هزار ماسک برنامه ریزی شد که تا کنون بالغ بر ۲۰ هزار عدد ماسک قابل شستشو تولید شده و توسط پایگاه‌های مقاومت و مساجد در بین مردم شهر و روستا توزیع شده است.

مختاری اضافه کرد: در مرحله دوم این گروه جهادی نسبت به تأمین و واردات ۱۰۰ هزار ماسک یک بار مصرف اقدام کرد که طی روز‌های گذشته ۱۵ هزار عدد از این ماسک‌ها را توزیع و در اختیار عموم مردم قرار داد.

علی مختاری در ادامه بیان کرد: تهیه، تولید و توزیع ماسک‌ها ادامه خواهد داشت و با محوریت پایگاه‌ها و مساجد سطح شهرستان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه اقدامات این گروه جهادی به صورت خودجوش و از محل کمک‌های مردمی و خیرین است، گفت: به منظور تداوم و ادامه فعالیت کارگاه‌ها و تولید ماسک، قیمت مصوب هر ۳ عدد ماسک یکبارمصرف دو هزار تومان و هر بسته ۱۵ تایی، ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه و بسیج با تمام ظرفیت و امکانات در کنار سایر نهاد‌های مرتبط با پیشگیری و مقابله با کرونا تا ریشه کن شدن کامل این بیماری در صحنه خواهد ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار