حسین افشاری با تقدیر از اقدام سپاه ناحیه همدان مبنی بر اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بوعلی همدان افزود: فردا نیز رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیک سپاه در شهرستان همدان و برخی دیگر از شهر‌های نزدیک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ 04 April 2020
فرماندار همدان با اعلام اینکه تا اطلاع ثانوی فعالیت صنوف صنفی تا ۲۰ فروردین ماه ممنوع است، گفت: امروز با سرکشی و بازرسی اتاق اصناف همدان ۳۰ واحد صنفی که اقدام به بازگشایی مغازه‌هایشان کرده بودند پلمپ شدند.

به گزارش تسنیم، افشاری در جلسه قرارگاه زیستی همدان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: مردم همدان در اقدام قابل تحسین سنت صد‌ها ساله ۱۳ به در را نادیده گرفته و برای حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه در خانه ماندند.

وی با تقدیر از اقدام سپاه ناحیه همدان مبنی بر اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بوعلی همدان افزود: فردا نیز رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیک سپاه در شهرستان همدان و برخی دیگر از شهر‌های نزدیک برگزار می‌شود.

فرماندار همدان درباره فعالیت برخی صنوف نیز ابراز کرد: شب گذشته اطلاعیه نادرست در فضای مجازی منتشر شد که سبب شد امروز برخی از صنوف مغازه‌های خود را باز کنند.

وی با اعلام اینکه تا اطلاع ثانوی فعالیت صنوف صنفی تا ۲۰ فروردین ماه ممنوع است، گفت: امروز با سرکشی و بازرسی اتاق اصناف همدان ۳۰ واحد صنفی پلمپ شدند.

افشاری با تاکید براینکه تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بدون هیچگونه اغماض با واحد‌های صنفی متخلف برخورد می‌شود، بیان کرد: بنا به درخواست شبکه بهداشت و درمان همدان درباره دو واحد صنفی مرغ فروشی که پیشتر به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمپ شده بودند نیز پرونده آن‌ها برای رسیدگی و تغییر شغل به تعزیرات ارجاع داده می‌شود.

وی همچنین با قدردانی از نیروی انتظامی برای میدان‌داری در عرصه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و گلایه از عدم مشارکت دیگر نهادها، افزود: در این مدت تنها بسیج در کنار نیروی انتظامی نقش آفرینی کرده است و این یعنی لازم است دیگر نهاد‌ها نیز به وظایف قانونی خود عمل کنند.

فرماندار همدان با اعلام اینکه در حال حاضر نیروی انتظامی در چهار شیفت با کمترین امکانات در حال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است، بیان کرد: علاوه بر ناجا در هر شیفت سه تا چهار نفر از نیرو‌های ستاد مردمی مقابله با کرونا نیز در کنار افسران و نیرو‌های راهنمایی و رانندگی خدمت‌رسانی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار