حبیب معصومی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان صحرایی قبل از ایام نوروز آزمایش شد تا در صورت لزوم راه‌اندازی شود گفت: این بیمارستان ۳۰ تختخواب دارد و در مدت سه ساعت راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 04 April 2020
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از جابه‌جایی ۴۵۰ بیمار مشکوک کرونایی توسط اورژانس همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، معصومی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون اقدامات کنترلی بیماری کرونا در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی انجام شده است اظهار کرد: در دو نوبت برای پرسنل دوره آموزشی مقابله‌ای برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس مطالب آموزشی ارائه و در پایگاه‌ها نیز توزیع شده است گفت: تاکنون ۱۲ مورد وسایل حفاظت فردی نظیر ماسک، دستکش، لباس و کاور کفش بین پرسنل پایگاه‌های اورژانس توزیع شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۵۰ بیمار مشکوک به بیماری کرونا توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۰ شهرستان استان به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان صحرایی قبل از ایام نوروز آزمایش شد تا در صورت لزوم راه‌اندازی شود افزود: این بیمارستان ۳۰ تختخواب دارد و در مدت سه ساعت راه‌اندازی می‌شود.

معصومی بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونای کشوری و استانی فعلا بیمارستان‌های همدان و بقیه شهرستان‌ها تخت به اندازه کافی برای پذیرش بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا دارند و بعد از آن نیز اگر لازم باشد قرار است از نقاهتگاه‌هایی که نزدیک بیمارستان بعثت و سینا در نظر گرفته شده استفاده شود.

وی گفت: اگر نیاز به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی شود در مدت سه ساعت آن را راه‌اندازی خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار