مهدی دهقان نیری با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع گسترده کروناویروس در جامعه برگزاری تمام همایش‌ها و تجمعات مردمی مانند مراسم عروسی و ختم لغو شده است، گفت: حاج میرزامحمدسلگی روز پنجشنبه ۱۴ فروردین بعد از سال‌ها تحمل عارضه شیمیایی به یاران شهیدش پیوست و به علت شیوع کروناویروس مراسم سوم این شهید بزرگوار به صورت مجازی برگزار خواهد شد تا مردم بتوانند در این مراسم شرکت کنند.
کد خبر: ۸۳۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ 04 April 2020
مدیرکل صداوسیما مرکز همدان از برگزاری آیین گرامیداشت شهید «میرزامحمد سلگی» در سومین روز عروج این شهید بزرگوار در صداوسیمای مرکز همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دهقان نیری ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج‌میرزا محمد سلگی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» اظهار کرد: آیین گرامیداشت سومین روز شهادت حاج میرزا محمد سلگی امروز -شنبه ۱۶ فروردین ماه- از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در صداوسیمای مرکز همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع گسترده کروناویروس در جامعه برگزاری تمام همایش‌ها و تجمعات مردمی مانند مراسم عروسی و ختم لغو شده است، افزود: حاج میرزامحمدسلگی روز پنجشنبه ۱۴ فروردین بعد از سال‌ها تحمل عارضه شیمیایی به یاران شهیدش پیوست و به علت شیوع کروناویروس مراسم سوم این شهید بزرگوار به صورت مجازی برگزار خواهد شد تا مردم بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

دهقان نیری با بیان اینکه شهید سلگی یک قهرمان ملی بوده و تنها مختص به همدان نیست، خاطرنشان کرد: در این مراسم به صورت زنده ارتباط مستقیم با سردار محسن رضایی فرمانده سپاه در هشت سال دفاع مقدس، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه و مرادی استاندار سابق همدان برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم سوم شهید سلگی با حضور خانواده این شهید بزرگوار در مرکز صداوسیمای همدان برگزار می‌شود، گفت: نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و امام جمعه نهاوند به صورت ارتباط تصویری در این مراسم شرکت خواهند کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در پایان بیان کرد: در مراسم سوم شهید سلگی از مردم خواسته می‌شود تا هر نفر یک صفحه از قرآن کریم را خوانده و به روح این شهید بزرگوار هدیه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار