داراب پور گفت: راه اندازی پیک موتوری رایگان شهرداری، خرید دستگاه‌های ضدعفونی، ضدعفونی مناطق پرخطر، توزیع ۴۰۰۰ کارت اتوبوس و قرار دادن فرهنگسرا‌ها در اختیار نیرو‌های جهادی از مهمترین اقدامات شهرداری در ایام شیوع کروناویروس بوده است.
کد خبر: ۸۳۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 04 April 2020
دبیر اجرایی اتاق اصناف استان همدان گفت: بی برنامگی شبکه‌های مجازی و دادن آمار اشتباه مبنی بر «بازگشایی واحد‌های صنفی از امروز» باعث پلمب ۳۰ واحد صنفی در ۱۶ فروردین در شهر همدان شد.

به گزارش ایسنا، داراب پور اظهار کرد: دیشب دو مورد از کانال‌های فضای مجازی خبری منتشر کردند که اصناف می‌توانند از فردا باز باشند که آمار بسیار بالایی از این خبر بازدید کرده و بلافاصله ساعت ۱۲ شب خبر را تکذیب کردند.

وی ادامه داد: واحد‌های عرضه و فروش ماهی‌های زینتی و پرنده فروشی‌ها مجبور هستند که فعال باشند چراکه باید آب و غذا به پرندگان و ماهی‌ها بدهند، اما نباید در این مغازه‌ها تجمعی صورت بگیرد.

نماینده ستاد مردمی مقابله با کروناویروس در همدان نیز گفت: تولید و توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های فرهنگی، غربالگری تلفنی و حضوری مردم، تجهیز میت، کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان، نظارت بر اصناف، جذب کمک‌ها برای نیازمندان و پخش و توزیع متبکرات حرم رضوی بین بیماران بیمارستانی و کادر درمانی و همچنین رفتن به منازل پرستاران و کادر درمانی که در مقابله با کرونا ازخودگذشتگی کردند و اهدای هدیه، بخشی از برنامه‌های این ستاد است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز بیان کرد: پنج اکیپ شهرداری همه روزه در سه نوبت کل شهر همدان را گندزدایی و ضدعفونی می‌کنند که این عملیات در داخل بیمارستان‌ها نیز انجام می‌شود.

وحید علی ضمیر افزود: در راستای گندزدایی معابر شهری اقدامات گسترده‌ای انجام شده و پنج اکیپ فعال در شهرداری و سازمان پسماند وظیفه گندزدایی و ضدعفونی معابر را برعهده دارند و آمادگی لازم را داریم تا نیرو‌های خدماتی را برای رزمایش فردا اعزام کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: با توجه به اینکه ضدعفونی در معابر و خیابان‌ها فایده ندارد از این رو این مواد باید به سطوحی مانند پارک‌ها و جا‌هایی که امکان تردد مردم وجود دارد، زده شود.

کامران گردان افزود: مردم شاید از عوامل رزمایش بترسند پس باید اطلاع رسانی لازم انجام شود تا بین مردم نگرانی ایجاد نشود.

وی یادآور شد: راه اندازی پیک موتوری رایگان شهرداری، خرید دستگاه‌های ضدعفونی، ضدعفونی مناطق پرخطر، توزیع ۴۰۰۰ کارت اتوبوس و قرار دادن فرهنگسرا‌ها در اختیار نیرو‌های جهادی از مهمترین اقدامات شهرداری در ایام شیوع کروناویروس بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار