حسین افشاری با بیان اینکه شب گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که برخی از اصناف می‌توانند باز باشند که با پیگیری‌های انجام شده کذب بودن خبر مشخص شد، گفت: مجوز فعالیت ۲۰ مغازه با تراکنش کم داده شده، اما بیمه‌ها و دفاتر اسناد رسمی اجازه فعالیت ندارند.
کد خبر: ۸۳۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 04 April 2020
فرماندار شهرستان همدان گفت: فردا -یکشنبه ۱۷ فروردین ماه- سپاه استان در قالب طرحی تحت عنوان «عملیات دفاع بیولوژیکی» یک روزه تمام شهر همدان را ضدعفونی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افشاری اظهار کرد: در وهله اول از مردم همدان تشکر می‌کنم که در طرح فاصله گذاری اجتماعی نهایت همکاری را داشتند و اینکه سنت صد ساله ۱۳ بدر را نادیده گرفته و در منازل ماندند که بسیار ارزشمند است و عملکرد شورای ترافیک شهرستان نیز قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه بسته شدن ورودی برخی از اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها کمک زیادی برای طرح فاصله گذاری بود، ادامه داد: امروز کار‌های خوبی توسط تیپ انصارالحسین (ع) استان در شهرک بوعلی برای گندزدایی و ضدعفونی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی انجام شده که با توجه به سال «جهش تولید» اقدام پسندیده‌ای بوده است.

افشاری در پاسخ به انتقاد و عدم تأثیرگذاری برخی از مسئولان در رابطه با طرح گندزدایی، تصریح کرد: کشور‌هایی که توانستند کروناویروس را مهار کنند، بسیار پرحجم به گندزدایی عمومی روی آوردند و فردا سپاه در قالب طرحی تحت عنوان عملیات دفاع بیولوژیکی و با نام شهدای مدافع سلامت به صورت کلی یک روزه تمام شهر را ضدعفونی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شب گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که برخی از اصناف می‌توانند باز باشند که با پیگیری‌های انجام شده کذب بودن خبر مشخص شد، خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت ۲۰ مغازه با تراکنش کم داده شده، اما بیمه‌ها و دفاتر اسناد رسمی اجازه فعالیت ندارند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر اصناف به غیر از چند صنف مشخص شده موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین هستند و در صورت عدم توجه، پلمب خواهند شد، گفت: مهمترین دغدغه مردم تردد خودرو‌ها در آغازین روز‌های سال بود که چرا آنقدر مسافرت انجام می‌شود و بعد از هشتم فروردین با کمترین امکانات جلوی تردد‌ها گرفته شد.

فرماندار شهرستان همدان در پایان ستاد مردمی مقابله با کروناویروس را نعمت ذی قیمتی برای همه شهر‌ها عنوان و اعلام کرد: اگر تاکنون در مقابله با ویروس موفق عمل کرده ایم به واسطه تلاش جمعی همه ارگان‌ها و نهاد‌های مسئول بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار