علیرضا فعله گری با بیان اینکه از عموم شهروندان انتظار داریم برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در شهرستان، امسال روز طبیعت را در خانه بمانند، افزود: شهرداری شهر طرح فوق را با همکاری شورای اسلامی شهر برای ترغیب و تشویق شهروندان برای حمایت از کمپین در خانه بمانیم، در روز ۱۳ فروردین ماه (روز طبیعت) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ اجرا می‌کند.
کد خبر: ۸۳۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 31 March 2020
شهردار شهر اسدآباد از اهدای نهال رایگان به شهروندان اسدآبادی در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش ایسنا، فعله گری اظهار کرد:در روز طبیعت پرسنل واحد فضای سبز شهرداری به صورت تصادفی به درب منازل شهروندان اسدآبادی مراجعه و در صورت حضور اهالی در منزل به خانواده‌ها یک اصله نهال به صورت رایگان اهدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه از عموم شهروندان انتظار داریم برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در شهرستان، امسال روز طبیعت را در خانه بمانند، افزود: شهرداری شهر طرح فوق را با همکاری شورای اسلامی شهر برای ترغیب و تشویق شهروندان برای حمایت از کمپین در خانه بمانیم، در روز ۱۳ فروردین ماه (روز طبیعت) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ اجرا می‌کند.

فعله گری با تاکید بر اینکه در روز طبیعت پرسنل واحد فضای سبز شهرداری به صورت تصادفی به درب منازل شهروندان اسدآبادی مراجعه و در صورت حضور اهالی در منزل به خانواده‌ها یک اصله نهال اهدا خواهد کرد، گفت: در صورتی که با مراجعه پرسنل فضای سبز شهرداری به درب منازل در روز طبیعت شهروندان زباله‌های خشک خود را نیز به صورت جداگانه تحویل دهند یک اصله نهال دیگر هدیه خواهند گرفت.

وی تعداد نهال‌های اهدایی در نظر گرفته شده را ۳۰۰۰ اصله نهال مثمر و غیرمثمر برشمرد و یادآور شد: ️این طرح با همکاری فرماندار شهرستان، رئیس منابع طبیعی شهرستان، مدیرکل منابع طبیعی استان و مسئول نهالستان مروارید اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار