حسین بشری با بیان اینکه از مسافران عزیز می‌خواهیم به توصیه‌ها و تذکرات ماموران توجه کرده و از ورود به شهر‌های استان همدان خودداری کنند خواستار توجه به این مهم شد.
کد خبر: ۸۳۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 30 March 2020
معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۸۰ خودروی پلاک غیر بومی با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

به گزارش فارس، بشری اظهار کرد: از روز گذشته و در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۸۰ خودروی پلاک غیر بومی با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.

وی با بیان اینکه از مسافران عزیز می‌خواهیم به توصیه‌ها و تذکرات ماموران توجه کرده و از ورود به شهر‌های استان همدان خودداری کنند خواستار توجه به این مهم شد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان تأکید کرد: خودرو‌های پلاک غیر بومی مربوط به ساکنین همدان هم باید در اولین فرصت نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند در غیر این صورت طبق قانون راهنمایی و رانندگی توسط مامورین راهور ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی گفت: البته هدف پلیس اعمال قانون و جریمه نیست، اما در راستای حمایت از آحاد مردم و اجرای قانون در صورت بی‌توجهی به تذکر پلیس و تردد خودرو‌های غیر بومی در سطح شهر حتما برگه جریمه صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار