علی خاکسار گفت: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد مقابله با کرونا و کمیته رسیدگی به شکایات تاکنون بیش از ۳۱۰ مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها مهمان پذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مجتمع‌های گردشگری، خانه مسافر‌های دارای مجوز و غیر مجاز، سفره خانه‌های سنتی و واحد‌های پذیرایی و دیگر تأسیسات صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۳۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 28 March 2020
معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از ثبت ۳۱۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری همدان خبر داد.

به گزارش مهر؛ خاکسار گفت: بازرسی و نظارت مستمر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان بر تأسیسات گردشگری تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد مقابله با کرونا و کمیته رسیدگی به شکایات تاکنون بیش از ۳۱۰ مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها مهمان پذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مجتمع‌های گردشگری، خانه مسافر‌های دارای مجوز و غیر مجاز، سفره خانه‌های سنتی و واحد‌های پذیرایی و دیگر تأسیسات صورت گرفته است.

خاکسار ادامه داد: بیشترین آمار بازرسی‌ها و برخورد مربوط به فعالیت منازل استیجاری است که تاکنون ۱۰ واحد پلمب و از فعالیت آن‌ها ممانعت به عمل آمده و برای بیش از ۱۰۰ واحد اخطار پلمب و خودداری از پذیرش مهمان و مسافر صادر شده است.

معاون گردشگری استان همدان گفت: این امر با کمک شهروندان همدانی و از طریق ارسال گزارش‌های مردمی اسکان غیر مجاز به شماره تلفن ثابت ۳۸۲۷۴۹۴۶ انجام گرفته و همچنان منتظر دریافت گزارش‌های آنان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار