حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به اینکه تا شکست کامل کرونا مردم باید قرنطینه خانگی را جدی بگیرند گفت: در مرحله اول ۶۰۰ تخت، در گام دوم یک‌هزار و ۲۰۰ تخت و در مرحله بحران ۲ هزار تخت بیمارستانی در استان برای مقابله با کرونا مهیا شده که با حسن مدیریت مجموعه استان هنوز ۶۰۰ تخت هم پر نشده است.
کد خبر: ۸۳۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 27 March 2020
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان همدان تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را به یک‌سوم کاهش داد که این رقم باید به صفر برسد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام آزادیخواه در نشست با مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان در مقابله با بحران کرونا، مدافعان سلامت را به عنوان الگوی جهاد در این بحران دانست و اظهار کرد: کادر درمان سرمایه معنوی هستند که باید در زمان مناسب از این مجموعه در شهرستان تجلیل به عمل آید.

وی گفت: با وجود تمام مسایل و مشکلاتی که در نقاط مختلف کشور شاهدیم، خوشبختانه با تدبیر ستاد مقابله با کرونا، کادر درمان و مجموعه بهداشت و درمان شرایط ملایر خوب است و طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، ملایر به خوبی جلوی شیوع بیماری را گرفت و شرایط را به خوبی کنترل کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از ورودی‌های شهر، نظارت و کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها و نحوه برخورد با مردم را قابل تقدیر دانست.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که از طریق وزیر بهداشت انجام شده، اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان ملایر رخ خواهد داد و اولویت ما تکمیل اورژانس است.

آزادیخواه با بیان اینکه استان همدان تعداد مبتلایان به این ویروس را به یک‌سوم کاهش داد و این رقم باید به صفر برسد افزود: این استان در مقایسه با سال‌های گذشته جزو کم‌سفرترین استان‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه تا شکست کامل کرونا مردم باید قرنطینه خانگی را جدی بگیرند گفت: در مرحله اول ۶۰۰ تخت، در گام دوم یک‌هزار و ۲۰۰ تخت و در مرحله بحران ۲ هزار تخت بیمارستانی در استان برای مقابله با کرونا مهیا شده که با حسن مدیریت مجموعه استان هنوز ۶۰۰ تخت هم پر نشده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی نماینده ملایر را ستودنی خواند و گفت: امکانات، تجهیزات و ارتقای جایگاه حوزه بهداشت و درمان این شهرستان قابل مقایسه با چند سال گذشته نیست.

محسن ترکاشوند اظهار کرد: خدمات و پیگیری‌های نماینده ملایر موجب شد تا در مقابله با بحران کرونا موفق عمل کنیم و با به حداقل رساندن مرگ و میر، در این شرایط بتوانیم جان مردم را حفظ کنیم.

وی با تقدیر به منظور اخذ تجهیزات بیمارستانی، مراکز بهداشتی و درمانی و جامع سلامت و تجهیز تخت‌های ایزوله تنفسی برای مقابله با کرونا از اختصاص دو مبلغ یک‌میلیارد ریال و ۵ میلیارد ریال طی دو مرحله برای حوزه بهداشت و درمان در شرایط حساس کنونی توسط حجت الاسلام آزادیخواه تشکر کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر افزود: در آستانه سال جدید نیز طی چند مرحله کمک‌هایی را از دانشگاه علوم پزشکی همدان گرفتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار