حمید شاکری‌صفت از تهیه سبدغذایی برای خانواده بیماران زیر پوشش مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: این اقدام در واحد مددکاری مجمع انجام و ۳۱ میلیون تومان هزینه شد.
کد خبر: ۸۳۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 27 March 2020
مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از هزینه ۶۶۷ میلیون تومانی این مجموعه برای مهار کرونا خبر داد.

به گزارش فارس، شاکری‌صفت از اقدامات مجمع خیرین سلامت استان در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا مواد ضدعفونی، گان، لباس محافظ، ماسک، دستکش، فشارسنج ضد ضربه، مانومتر، آمبوبگ، پالس اکسی متر انگشتی، ترمومتر مادون قرمز، شیلد تهیه و توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر گفت: ضدعفونی معابر و اماکن از جمله اقدامات بوده است.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان بیان کرد: به دلیل تعطیلی اکثر مشاغل در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و نیز فشار مالی زیادی که به اقشار آسیب‌پذیر وارد شده توزیع اقلام مورد نیاز را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی از تهیه سبدغذایی برای خانواده بیماران زیر پوشش مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: این اقدام در واحد مددکاری مجمع انجام و ۳۱ میلیون تومان هزینه شد.

شاکری‌صفت خاطرنشان کرد: با شناسایی اقشار آسیب‌پذیر مساجد از طریق شورای زنان مجمع ۵ میلیون تومان کمک شده است.
 
وی به توزیع بروشور و کتابچه‌های آموزشی بین اقشار مختلف به ویژه خانواده‌های بیماران از طریق امور مددکاری و شورای بانوان مجمع اشاره کرد و گفت: در راستای افزایش سطح آگاهی مردم کلیپ‌های آموزشی تهیه و در فضای مجازی و گروه‌ها منعکس می‌شود.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت با اشاره به تهیه لوگوی پویش درخواست از مردم در خانه بمانند گفت: با پیوستن به این پویش می‌توان زنجیره بیماری را قطع کرد که امیدوارم همچنان این مهم مورد توجه جدی مردم باشد.

وی از هزینه ۶۶۷ میلیون تومانی مجمع خیرین سلامت در مهار ویروس کرونا خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین نقش خود را به خوبی ایفا کنیم تا بیماری هرچه سریع‌تر ریشه‌کن شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار