حسین بشری تصریح کرد: اولویت ما اعمال جریمه به متخلفان نیست و سعی داریم با تذکر مسافران را به خارج از شهر هدایت کنیم، اما درصورت اصرار و عدم پذیرش مسافران به خروج از شهر، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و اعمال قانون و ارجاع خودرو به پارکینگ را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 27 March 2020
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: تدابیر سخت امنیتی برای خروج مسافران و جلوگیری، پیشگیری و کنترل شیوع کروناویروس در همدان انجام شده است.

به گزارش ایسنا، بشری اظهار کرد: با افزایش تدابیر امنیتی در راستای کنترل کروناویروس در سطح استان، نیرو‌های گشت نیروی انتظامی در ورودی‌های شهر همدان مستقر شده اند.

وی افزود: چهارراه بابک، ورودی شهرک فرهنگیان و پل شهید غفاری (چهارراه میدان بار) سه مکان اصلی ورودی شهر هستند که از مسیر‌های تهران، کرمانشاه و اراک به همدان ختم می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: نیرو‌های انتظامی در این سه مرکز مستقر هستند و از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی تصریح کرد: اولویت ما اعمال جریمه به متخلفان نیست و سعی داریم با تذکر مسافران را به خارج از شهر هدایت کنیم، اما درصورت اصرار و عدم پذیرش مسافران به خروج از شهر، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و اعمال قانون و ارجاع خودرو به پارکینگ را در پی خواهد داشت.

بشری ادامه داد: در چند روز گذشته برای ۱۲۰۰ مالک خودرو که در سطح شهر تردد داشتند، پیامک خروج از شهر ارسال شده و در صورت عدم توجه به تذکر پلیس، جریمه و اعمال قانون انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار