جلال لطیفی با اشاره به اینکه ۲۲ دست مانتو نیز برای خانواده‌هایی که دختربچه داشتند ارسال شد گفت: قبل از آغاز سال نو کمپین حمایت از خانواده‌های نیازمند در زمان قرنطینه و پیشگیری از کرونا تشکیل شد که فوتبالیست‌ها با کمک‌های خیرخواهانه خود ۱۶ میلیون تومان جمع‌آوری کردند.
کد خبر: ۸۳۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 25 March 2020
سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر از توزیع بسته‌های حمایتی از سوی جامعه فوتبالیست شهرستان به خانواده‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش فارس، لطیفی اظهار کرد: در آغازین روز‌های سال نو جامعه فوتبالیست شهرستان ملایر در اقدامی خداپسندانه و ارزشی با تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی به کمک نیازمندان شتافتند.

وی افزود: به همت جامعه فوتبالیست این شهرستان اعم از پیشکسوتان، فوتبالیست‌ها و فوتبا ل‌دوستان این شهرستان ۵۰ بسته حمایتی در آغازین روز‌های سال نو با هدف کمک به خانواده‌ها تهیه و توزیع شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: هر بسته حمایتی شامل ۱۰ کیلو برنج ایرانی، دو بسته ماکارونی، دو بسته پنیر، دو بسته چایی، یک کیلو سویا، یک قوطی رب، یک قوطی کنسرو ماهی، دو قوطی روغن مایع سرخ کردنی، دو قوطی روغن خوراکی، یک لیتر مایع ظرفشویی، نیم کیلو آجیل، یک بسته قند و یک مرغ بود.

 وی با اشاره به اینکه ۲۲ دست مانتو نیز برای خانواده‌هایی که دختربچه داشتند ارسال شد گفت: قبل از آغاز سال نو کمپین حمایت از خانواده‌های نیازمند در زمان قرنطینه و پیشگیری از کرونا تشکیل شد که فوتبالیست‌ها با کمک‌های خیرخواهانه خود ۱۶ میلیون تومان جمع‌آوری کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار