سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم برای کنترل بیماری کرونا روز طبیعت بیرون از خانه‌ها نروند گفت: از مردم خواهش می‌کنم در روز ۱۳ فروردین بیرون از منزل نروند، زیرا با این کار خود و خانواده‌شان درگیر می‌شوند.
کد خبر: ۸۳۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 25 March 2020
استاندار همدان گفت: بازگرداندن واحد‌های تولیدی که در سال‌های گذشته با چالش مواجه شده‌اند باید در دستور کار باشد.

به گزارش فارس ، شاهرخی اظهار کرد: سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان، سال "جهش تولید" نامگذاری شده است، رسالت همه ما را در توجه بیشتر به تولید، اشتغال و معیشت تعریف می‌کند.

وی گفت: ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی پروژه‌ها و حمایت از تولید موجود از برنامه‌های سال جهش تولید است.

استاندار همدان با بیان اینکه بازگرداندن واحد‌های تولیدی که در سال‌های گذشته با چالش مواجه شده‌اند باید در دستور کار باشد افزود: در برنامه سه ساله توسعه استان، عملکرد شهرستان‌ها در سال ۱۳۹۸ قابل قبول بود که باید این برنامه را در سال ۹۹ با قوت پیش برد.

وی تأکید کرد: پیشرفت برنامه‌های استان در سال ۹۹ باید از برنامه تعریف شده، بیشتر باشد تا فرموده مقام معظم رهبری در جهش تولید محقق شود.

شاهرخی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم برای کنترل بیماری کرونا روز طبیعت بیرون از خانه‌ها نروند گفت: از مردم خواهش می‌کنم در روز ۱۳ فروردین بیرون از منزل نروند، زیرا با این کار خود و خانواده‌شان درگیر می‌شوند.

وی افزود: هر چند در خانه ماندن برای بسیاری از افراد سخت است، اما کار را برای کنترل بیماری آسان‌تر می‌کند بنابراین نیاز به همکاری همه داریم.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی در استان مسافر نمی‌پذیریم افزود: هیچ‌کدام از اماکن تفریحی، تاریخی و سیاحتی و موزه‌های استان فعال نیستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار