امین روستایی اگفت: در هشت ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان طی سه روز پایانی سال ۹۸ و سه روز نخست از سال ۹۹ در مقایسه با نرم معمول مصرف روزانه بنزین در شرایط عادی استان با کاهش چشمگیر مصرف مواجه بودیم که کمینه منفی ۷ درصد و بیشینه منفی ۴۴ را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۳۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 25 March 2020
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از ادامه روند کاهشی مصرف بنزین و ثبت رکورد مصرف در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، روستایی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر خلاف چند سال و دهه‌های گذشته، در روز‌های پایانی سال ۹۸ و نقطه اوج مصرف فرآورده‌های نفتی، آمار‌ها حکایت از کاهش شدید مصرف بنزین در بخش حمل و نقل دارد.

وی افزود: با آگاهی مردم برای در خانه ماندن و کاستن از تردد‌های بی مورد و اقدام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مبنی بر منع جدی ساکنان استان از تردد‌های غیرحیاتی و عدم ارائه قطعی هرگونه خدمات به مسافران وارده به استان، هیچ گونه افزایشی در مصرف سوخت‌های مایع و گاز طبیعی فشرده نداشتیم.

روستایی ادامه داد: در هشت ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان طی سه روز پایانی سال ۹۸ و سه روز نخست از سال ۹۹ در مقایسه با نرم معمول مصرف روزانه بنزین در شرایط عادی استان با کاهش چشمگیر مصرف مواجه بودیم که کمینه منفی ۷ درصد و بیشینه منفی ۴۴ را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، وی این کاهش مصرف را امیدوار کننده و نشانه درک صحیح عموم مردم از راهکار اصلی مقابله با انتشار و شیوع کروناویروس دانست و اذعان کرد: ذخیره‌سازی انواع سوخت در استان از هر زمان دیگری بهتر است و سوخت‌رسانان با تمام ظرفیت جایگاه‌ها و مجاری عرضه آماده خدمت رسانی هستند، اما از مردم می‌خواهیم مراجعات خود را به پمپ بنزین‌ها کم کنند تا هر چه زودتر این بیماری از شهر و استان و کشور ریشه کن شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار