سرهنگ علی مختاری با اشاره به فعالیت روزانه ۶۰۰ بسیجی در شهرستان نهاوند در بحث مقابله با کروناویروس بیان کرد: امروز بسیجیان ما در حوزه‌های مختلف همچون تولید و توزیع ماسک به‌صورت روزانه با بهره‌گیری از توان ۱۵۰ بسیجی حدود ۵۰۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند و در اختیار مردم قرار می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 25 March 2020
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از ایجاد و تجهیز مرکز نقاهتگاه با ظرفیت ۲۰۰ تختخواب برای بیماران کرونایی شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش ایسنا، مختاری بابیان اینکه سپاه برای مقابله با این ویروس تمام قد واردشده است، اظهار کرد: سپاه ناحیه نهاوند نیز در این زمینه به‌اندازه توانایی خود در بحث ایجاد مرکز نقاهتگاهی پارک کرامت اقدام کرده و این مرکز را با ظرفیت ۲۰۰ تخت تجهیز کرده است.

وی بر اجرای طرح کنترل ترافیکی شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های ترافیکی و عبور و مرور خودرو‌های غیربومی به شهرستان از ورودی‌های سطح شهر تاکید کرد.

مختاری با اشاره به فعالیت روزانه ۶۰۰ بسیجی در شهرستان نهاوند در بحث مقابله با کروناویروس بیان کرد: امروز بسیجیان ما در حوزه‌های مختلف همچون تولید و توزیع ماسک به‌صورت روزانه با بهره‌گیری از توان ۱۵۰ بسیجی حدود ۵۰۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی با اشاره به آموزش بیش از ۱۰۰۰ بسیجی شهرستان از طرف شبکه بهداشت برای مقابله با این ویروس، گفت: سپاه ناحیه نهاوند از ۵ اسفند به‌صورت جهادی وارد این عرصه شده و تا آخرین لحظه برای شکست کرونا دست از تلاش بر نخواهد داشت.

مختاری با تأکید بر اینکه وضعیت شهرستان نهاوند با توجه به علل مختلف همچون جدی نگرفتن مردم و عدم توجه آن‌ها به توصیه‌های مسئولان و تجمع‌های غیرضروری همچون بازار شب عید خوب نیست، خاطرنشان کرد: امروز نیز با توجه به تردد‌ها و حضور همشهریان نهاوندی که از سایر نقاط کشور به نهاوند آمده‌اند انتظار می‌رود هفته دوم تعطیلات با افزایش آمار مواجه شویم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فعالان نیرو‌های ۱۳۶ پایگاه بسیج شهری و روستایی شهرستان برای اجرای طرح غربالگری خانه به خانه با همکاری شبکه بهداشت و درمان، گفت: از مسئولان بهداشت و درمان تقاضا می‌شود در بحث تهیه محلول ضدعفونی توسط بسیج، گروه‌های جهادی و مردمی نظارت داشته باشد تا مشکلات جانبی برای افراد ضدعفونی‌کننده ایجاد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار