بسیاری از کارشناسان از چند روز پیش اعلام می کردند که نبود آمار مبتلایی در کهگیلویه و بویراحمد نشانه عدم وجود بیمار نیست بلکه ناشی از برخی مشکلات در زمینه کمبود امکانات تشخیصی است که برخی از نمونه ها تا چند روز جواب تست ان ها به استان اعلام نمی شود.
کد خبر: ۸۳۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 18 March 2020

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 17هزار و 361تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک کهگیلویه و بویراحمد»؛ دکتر علیرضا رئیسی، «معاون بهداشت» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان که امروز به جای سخنگوی این وزارتخانه عهده دار بیان آمار روزانه شده بود، گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای 1192مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.
رئیسی افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، 147 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به 1135 تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه 5710تن بهبود یافته‌اند.
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
و موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان اعلام کرد و گفت:  تهران ۲۱۳نفر،  قم ۲۲ نفر، گیلان ۲۱ نفر، اصفهان ۱۶۲ نفر، البرز ۷۶ نفر، مازندران ۶۱ نفر، مرکزی ۲۳ نفر، قزوین ۵۳ نفر، سمنان ۶۰ نفر، گلستان ۲۰ نفر، خراسان رضوی ۳۰ نفر، فارس ۶۰ نفر، لرستان ۳۹ نفر، آذربایجان شرقی ۸۴ نفر، خوزستان ۲۸ نفر، یزد ۴۵ نفر، زنجان ۲۰ نفر، کردستان ۲۲ نفر، اردبیل ۱۰ نفر، کرمانشاه ۷ نفر، کرمان ۱۱ نفر، همدان ۱۳ نفر، سیستان و بلوچستان ۶ نفر، هرمزگان ۱۲ نفر، خراسان جنوبی ۲۱ نفر، چهارمحال و بختیاری ۴ نفر، ایلام ۱۰ نفر، آذربایجان غربی ۴۲ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ نفر و  بوشهر ۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند.
روی واقعی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خصوص آمار رسمی اعلام شده در مورد کهگیلویه و بویراحمد ، همانگونه که پیش بینی می شد از روز گذشته روند افزایشی مبتلایان به کرونا شروع شد به گونه ای که در پی چند روز عدم ثبت فرد مبتلایی اما از دیروز 5 نفر و امروز 13 نفر به این آمار افزوده شد.
بسیاری از کارشناسان از چند روز پیش اعلام می کردند که نبود آمار مبتلایی در کهگیلویه و بویراحمد نشانه عدم وجود بیمار نیست بلکه ناشی از برخی مشکلات در زمینه کمبود امکانات تشخیصی است که برخی از نمونه ها تا چند روز جواب تست ان ها به استان اعلام نمی شود و اکنون که این آمار اعلام شده است مربوط به تست های چند روز پیش است و با توجه به ایجاد این شائبه که در کهگیلویه وبویراحمد زنجیره شیوع قطع شده است ، نوعی بی مبالاتی در سطح استان در میان مردم مشهود بود و غیره منتظره نخواهد بود اگر از امروز به بعد شاهد افزایش این آمار باشیم!
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار