شهردار همدان با بیان اینکه از فردا هیچ روز بازاری در سطح شهر به دلیل حفظ سلامتی شهروندان دایر نخواهد شد،گفت: شب بازار پیاده راه بوعلی و روزبازارهای سطح شهر از فردا تعطیل خواهند شد.
کد خبر: ۸۳۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵ 15 March 2020
شهردار همدان گفت: از فردا هیچ روز بازاری در سطح شهر به دلیل حفظ سلامتی شهروندان دایر نخواهد شد.
 
به گزارش تابناک همدان عباس صوفی با بیان اینکه شب بازار خیابان بوعلی نیز از فردا تعطیل خواهد بود، افزود: در صورت لزوم سایر اماکنی که منجر به ازدحام جمعیت شود تعطیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: این تصمیم با موافقت اعضای شورای شهر و همکاری نیروی انتظامی اتخاذ شده است.

صوفی با تاکید بر اینکه شهروندان از حضور در اماکن و بازار‌ها خودداری کنند، یادآور شد: از شهروندان و اصناف تقاضا داریم برای مبارزه و از بین بردن ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم از این برهه با سلامت عبور کنیم.

فرماندار همدان نیز درباره تعطیلی روز بازار‌ها گفت: تنها راه مهار بیماری کرونا قطع زنجیره انسانی است و با توجه به همین امر از فرداشب بساط گستران خیابان بوعلی و روز بازار‌های سطح شهر تعطیل خواهند شد.

حسین افشاری با بیان اینکه در خیابان بوعلی در طی یک روز و شب بین ۸ هزار تا ۱۰ هزار نفر تردد میکنند، افزود؛ بنا به درخواست مکرر بسیاری از شهر وندان و با مشورت پدافند زیستی و ستاد مقابله شهرستان تصمیم به تعطیلی روز بازار‌ها و بساط گستران خیابان بوعلی شد.

وی یاد آور شد: شهروندان و کسبه برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان از حضور و تجمع در بازار خود داری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار