وحید علی ضمیر ادامه داد: پیش از شیوع کروناویروس و با توجه به افزایش تعداد دستفروشان برای بازار شب عید، تصمیم ساماندهی آن‌ها گرفته شد و افزون بر ۹۰ درصد از دستفروشان شناسنامه دار شدند، اما با توجه به شرایط فعلی این طرح مانند قبل قابلیت اجرایی ندارد.
کد خبر: ۸۳۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 11 March 2020
معاون خدمات شهری شهرداری همدان در پی شیوع کروناویروس گفت: شهرداری تصمیم گیرنده تعطیلی بساط گستری دستفروشان شهر همدان نیست و ستاد‌های استانی و شهرستانی در این مورد تصمیم گیری خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌ضمیر بیان کرد: در جلساتی که داشته‌ایم فعلاً تصمیمی بر تعطیلی بساط گستری دستفروشان گرفته نشده و وظیفه شهرداری در حال حاضر ایجاد محدودیت و کنترل محصولات عرضه شده از سوی دستفروشان است.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که تعطیلی دستفروشان به شهرداری همدان اعلام شود در کمترین زمان ممکن مصوبات را اجرا می‌کنیم، افزود: شهرداری محدودیتی برای اجرای آراء دستگاه‌های تصمیم گیرنده ندارد و مجری این امر است.

علی ضمیر ادامه داد: پیش از شیوع کروناویروس و با توجه به افزایش تعداد دستفروشان برای بازار شب عید، تصمیم ساماندهی آن‌ها گرفته شد و افزون بر ۹۰ درصد از دستفروشان شناسنامه دار شدند، اما با توجه به شرایط فعلی این طرح مانند قبل قابلیت اجرایی ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان درباره ساعت کاری دستفروشان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دستفرشان خیابان بوعلی از ساعت ۲۰ به بعد و دستفروشان خیابان شریعتی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ فعالیت می‌کنند و هر گونه بساط گستری در پیاده راه‌های میدان امام (ره) و بوعلی در خارج از این ساعات قانونی نیست.

وی در ادامه درباره ضدعفونی و شستشوی معابر، تأسیسات و مبلمان شهری نیز یادآور شد: این فعالیت‌ها همانند دو هفته گذشته با کیفیت مناسب ادامه دارد و اتوبوس‌ها نیز مانند قبل هر شب ضدعفونی می‌شوند همچنین به تاکسیداران پک‌های بهداشتی برای ضدعفونی داده می‌شود.

علی ضمیر در پایان گفت: برخی از سرویس‌های بهداشتی سطح شهر که کمتر مورد استفاده بود، تعطیل شده و تعدادی که در مبادی ورودی، خروجی، رینگ مرکزی و مکان‌های پرتردد شهر هستند، روزانه دو نوبت ضدعفونی می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار