سرهنگ محمد باقر سلگی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی در بازرسی از این محل، ۲ هزار و ۲۸ قلم انواع لوازم بهداشتی، شوینده و ضد عفونی کننده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
کد خبر: ۸۳۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 11 March 2020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۳ سارق سیم برق و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ  سلگی افزود: به دنبال اعلام یک فقره سرقت سیم برق در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران ضمن حضور در صحنه و حین گشت زنی در منطقه وقوع سرقت، موفق به شناسایی خودروی سارقان شده و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و در یک مأموریت هماهنگ که با همکاری مأموران ایست و بازرسی، کلانتری‌ها و گشت اداره نظارت بر اماکن صورت گرفت، این خودرو را در نزدیکی یکی از میادین شهرستان ملایر متوقف کردند.

سرهنگ سلگی اظهار کرد: در این مأموریت ۳ سارق دستگیر و ۱۰۰ متر سیم برق مسروقه نیز از داخل این خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی همچنین از کشف اقلام بهداشتی احتکار شده به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ملایر با انجام چند روز کار اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار اقلام بهداشتی واقع در یک منزل در خارج از شهرستان ملایر مطلع شدند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی در بازرسی از این محل، ۲ هزار و ۲۸ قلم انواع لوازم بهداشتی، شوینده و ضد عفونی کننده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: برخورد با محتکران اقلام بهداشتی به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار