احمد گازرانی با تاکید بر اینکه تصمیمی برای تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه نداریم، ابراز کرد:، اما به تمامی آرایشگران اعلام کردیم که ضمن رعایت بهداشت فردی خود باید نسبت به حفظ سلامتی مراجعه کنندگان نیز خود را مسئول بدانند.
کد خبر: ۸۳۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 11 March 2020
دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان گفت: آرایشگران زنانه و مردانه در همدان ضمن رعایت موارد بهداشتی موظف‌اند از شلوغی و ادحام جمعیت در سالن‌های خود جلوگیری کنند.

به گزارش تسنیم، گازرانی اظهار داشت: تمامی نکات و موارد بهداشتی درباره پیشگیری از کرونا ویروس را به آرایشگران آموزش و هشداردادهایم بنابراین آن‌ها ملزم بیشتر از هر وقت دیگری ملزم به رعایت بهداشت فردی و حفظ سلامتی خود و مشتریانشان هستند.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمی برای تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه نداریم، ابراز کرد:، اما به تمامی آرایشگران اعلام کردیم که ضمن رعایت بهداشت فردی خود باید نسبت به حفظ سلامتی مراجعه کنندگان نیز خود را مسئول بدانند.

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان تصریح کرد: همه آرایشگران موظف‌اند پیش از شروع کار محیط و صندلی مشتری را با الکل ضدعفونی کرده و برای هر مشتری از دستکش یکبار مصرف مجزا استفاده کنند.

گازرانی با تاکید بر اینکه مردم هم باید مطالبه گر باشند و از واحد‌ها بخواهند که تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند، اظهار داشت: با واحد‌های متخلف برخورد جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه از آرایشگران خواسته ایم از شلوغی و ازدحام جمعیت در سالن جلوگیری کنند، گفت: باید به هر مشتری وقت و شماره مخصوصی ارائه شود تا از تداخل و شلوغی جلوگیری شود.

دبیر اجرایی اتاق اصناف با اشاره به اینکه آرایشگاه‌ها از نظر بهداشتی بسیار حساس است و هر گونه بی توجهی و عدم توجه به حق مشتری می‌تواند سلامت مراجعه کننده را تهدید کند، عنوان کرد: بازرسان ما با شدتی بیشتر از همیشه در حال رصد و نظارت بر تمامی آرایشگاه‌ها هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار