علی‌اکبر کریم‌پور با بیان اینکه کانال‌های کراش یاب (دوست‌یابی) با بیش از هزار و ۸۰۰ عضو با ترویج سبک زندگی غربی در یکی ازشهرستان‌های استان همدان فعالیت می‌کرد، افزود: چندی پیش نیز کانال اول کراش یابی با هماهنگی و دستور دادستان این شهر تعطیل و مدیر آن نیز تحت پیگرد قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۳۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 11 March 2020
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: دومین کانال کراش‌یابی در یکی از شهرستان‌های استان همدان توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) تعطیل شد.

به گزارش تسنیم ، کریم‌پور در جمع اصحاب رسانه از تعطیل شدن دومین کانال کراش یابی در یکی از شهرستان‌های استان همدان توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر دادو اظهار داشت: این کانال ازطریق جذب دانش‌آموزان در گروه‌های سنی مختلف اقدام به ترویج تئوری‌های وابسته به مبانی غرب و قبح‌زدایی از فرهنگ ناب اسلامی کرده که ادمین آن دریک اقدام اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران استان همدان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه کانال‌های کراش یاب (دوست‌یابی) با بیش از هزار و ۸۰۰ عضو با ترویج سبک زندگی غربی در یکی ازشهرستان‌های استان همدان فعالیت می‌کرد، افزود: چندی پیش نیز کانال اول کراش یابی با هماهنگی و دستور دادستان این شهر تعطیل و مدیر آن نیز تحت پیگرد قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار