محسن جهانشیر ضمن تأکید بر نظافت شخصی برای مقابله با کروناویروس افزود: در زمینه فعالیت‌های ورزشی، تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری با کروناویروس هستیم و طبق مصوبه این ستاد تمامی مراکز ورزشی تا پایان اسفندماه تعطیل هستند.
کد خبر: ۸۲۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹ 08 March 2020
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر ادامه دار بودن نظارت و بازرسی اماکن ورزشی از پلمب سالن، باشگاه و استخر‌های ورزشی در صورت نادیده گرفتن تصمیم کارگروه مدیریت بحران مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد و گفت: با همکاری اماکن در روز‌های آینده پنج باشگاه ورزشی در شهر همدان پلمب می‌شود.

به گزارش ایسنا، جهانشیر در تشریح آخرین وضعیت باشگاه‌ها و مراکز ورزشی استان همدان در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: در سطح استان همدان بیش از ۲۰۰ باشگاه خصوصی و ۲۰۰ مکان ورزشی شامل استادیوم و استخر فعال هستند که در این ایام تمامی این مراکز برای حفظ سلامت مردم تعطیل شدند.

وی ضمن تأکید بر نظافت شخصی برای مقابله با کروناویروس افزود: در زمینه فعالیت‌های ورزشی، تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری با کروناویروس هستیم و طبق مصوبه این ستاد تمامی مراکز ورزشی تا پایان اسفندماه تعطیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همه روزه بازرسان و کارشناسان این نهاد، اماکن تحت پوشش را نظارت می‌کنند و هر نوع فعالیت مجموعه‌های خصوصی را متوقف خواهند کرد، ادامه داد: چهار اکیپ از بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به صورت روزانه از مراکز ورزشی استان بازدید می‌کنند.

وی با تأکید بر ادامه دار بودن نظارت و بازرسی اماکن ورزشی، از پلمب سالن، باشگاه و استخر‌های ورزشی در صورت نادیده گرفتن تصمیم کارگروه مدیریت بحران مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد و گفت: طی این بازرسی‌ها تعداد معدودی از باشگاه‌های ورزشی با وجود این دستورالعمل فعال بودند که تذکر و اخطار کتبی داده شد.

جهانشیر با بیان اینکه با همکاری اماکن در روز‌های آینده پنج باشگاه در همدان پلمب می‌شوند، خاطرنشان کرد: تمامی مراکز ورزشی در شهرستان‌های همدان نیز تعطیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان درباره ضدعفونی کردن مراکز ورزشی همدان بیان کرد: تمامی مراکز ورزشی قبل از بازگشایی مجدد ضدعفونی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار