استاندار همدان تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا، در ایام نوروز از پذیرش مسافر و گردشگر در استان همدان معذوریم و هیچ گونه اسکانی در استان نداریم و مهمانسرای هیچ دستگاه دولتی به هیچ عنوان نباید فعال باشد.
کد خبر: ۸۲۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 07 March 2020
استاندار همدان تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا، در ایام نوروز از پذیرش مسافر و گردشگر در استان همدان معذوریم 

به گزارش تابناک همدان، از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان سید سعید شاهرخی در چهارمین ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس افزود: هیچ گونه اسکانی در استان نداریم.

وی با تاکید بر اینکه مهمانسرا‌های ادارات، مدارس و ستاد اسکان استان و خانه مسافر‌ها از پذیرش مسافر ممنوع هستند اظهار داشت: مهمانسرای هیچ دستگاه دولتی به هیچ عنوان نباید فعال باشد.

شاهرخی گفت: هیچ یک از ستاد‌های اسکان دولتی ازجمله آموزش و پرورش، تربیت بدنی و شهرداری نباید فعال شوند.

استاندار با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان همدان تا پایان سال تعطیل هستند افزود: کادر اداری آموزشگاه‌ها به ترتیبی که وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرده و همچنین آیین‌نامه آموزش و پرورش استان، بایستی طبق برنامه ابلاغی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تصمیمات به خاطر سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا در استان همدان است خاطر نشان کرد: موزه‌های استان و آرامگاه بوعلی سینا تعطیل می‌باشند.

شاهرخی عنوان کرد: ماموریت و مرخصی مدیران ممنوع است و هرگونه خروج از محل ماموریت، تحت هر عنوانی اعم از ماموریت اداری یا مرخصی معاونان استاندار، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران کل ستادی استانداری ممنوع است.

استاندار در ادامه افزود: مسئول تهیه، توزیع و نظارت بر اقلام مورد نیاز بهداشتی در استان سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

شاهرخی با بیان اینکه مردم، جمعه آخر سال را به باغ بهشت نروند، خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به جمعه پایانی سال و رسم دیرنه مردم درباره حضور در باغ بهشت انتظار می‌رود رسانه‌ها و صدا سیما درباره حضور نیافتن مردم در باغ بهشت و قرائت فاتحه از خانه، اطلاع رسانی کنند تا شاهد مبتلا شدن افراد به ویروس کرونا در اماکن پرازدحام نباشیم.

وی گفت: بر نحوه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم نظارت و بازرسی دقیق صورت گیرد و میزان تولید، توزیع، کمبودها، نیاز‌ها و اقدام‌های انجام شده برای رفع کمبود‌ها مشخص شود.

استاندار در ادامه افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت با اتحادیه‌های مربوطه درباره رعایت بهداشت در نانوایی‌ها و آرایشگاه‌ها توصیه‌ها و هشدار‌های لازم را ارائه دهد.

شاهرخی در پایان افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در زمینه ویروس کرونا با بهره گیری از امپراطوری رسانه‌ای اقدام به نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و بازی با احساسات مردم می‌کنند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار