زهرا مرادی با بیان اینکه تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌های همدان از سوی سازمان صمت یا اتاق اصناف گرفته نشده، تصریح کرد: بنابراین در حال حاضر تصمیم برای فعالیت یا تعطیلی آرایشگاه‌ها بر عهده صاحبان آن است.
کد خبر: ۸۲۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 04 March 2020
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه همدان گفت: نظارت بر وضعیت بهداشتی آرایشگاه‌های همدان تشدید شده است.

به گزارش تسنیم، مرادی اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع و گسترش کرونا، تمامی آرایشگاه‌های سطح شهر از نظر رعایت بهداشت فردی و محیطی تحت نظارت شدید بازرسان ما و مرکز بهداشت قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌های همدان از سوی سازمان صمت یا اتاق اصناف گرفته نشده، تصریح کرد: بنابراین در حال حاضر تصمیم برای فعالیت یا تعطیلی آرایشگاه‌ها بر عهده صاحبان آن است.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه همدان گفت: در روز‌های گذشته درصد قابل توجهی از آرایشگاه‌ها به صورت خودجوش تعطیل بوده و ادامه فعالیت خود را منوط به بهتر شدن وضعیت ابتلا به کرونا می‌دانند.

مرادی افزود: از طریق فضای مجازی به صورت روزانه و لحظه‌ای همه نکات بهداشتی و آموزشی مقابله با کرونا را در اختیار اعضای اتحادیه و آرایشگران سطح شهر قرار می‌دهیم.

وی گفت: بر اساس نامه‌ای که به آرایشگاه‌ها ارسال کردیم همه واحد‌ها ملزم به رعایت بهداشت و استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای سالن‌های خود هستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه همدان با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی آرایشگران برخورد جدی می‌کنیم، عنوان کرد: خوشبختانه در بازرسی‌های اخیر هیچ تخلف قابل توجهی گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار