مراد ناصری با بیان اینکه در صورت عدم همکاری، نانوایی با مسئولیت فرمانداری پلمب خواهد شد در ادامه از زحمات شبکه بهداشت و درمان و کادر درمانی بیمارستان‌ها تقدیر کرد و گفت: تاکنون در سطح شهرستان نمونه‌ای از ویروس کرونا مشاهده نشده که انتظار می‌رود با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم این دوران را به سلامتی پشت سر بگذاریم.
کد خبر: ۸۲۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 04 March 2020
فرماندار نهاوند با بیان اینکه تمام نانوایی‌های نهاوند باید مجهز به کارتخوان شوند گفت: در صورت عدم همکاری، نانوایی متخلف با مسئولیت فرمانداری پلمب خواهد شد.

به گزارش فارس، ناصری با بیان اینکه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام نانوایی‌ها باید به کارتخوان مجهز شوند اظهار کرد: اداره صنعت و معدن باید در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا در کمترین زمان ممکن نانوایی‌ها دارای کارتخوان شوند.

وی با بیان اینکه در صورت عدم همکاری، نانوایی با مسئولیت فرمانداری پلمب خواهد شد در ادامه از زحمات شبکه بهداشت و درمان و کادر درمانی بیمارستان‌ها تقدیر کرد و گفت: تاکنون در سطح شهرستان نمونه‌ای از ویروس کرونا مشاهده نشده که انتظار می‌رود با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم این دوران را به سلامتی پشت سر بگذاریم.

فرماندار نهاوند با تقدیر از فعالیت‌های اصحاب رسانه در اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده و توصیه‌های بهداشتی به مردم گفت: خوشبختانه رسانه‌های شهرستان در این زمینه ورود خوبی داشته و مسئولان هم باید از این طریق رسانه‌ها اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند.

وی با تأکید بر لزوم تعطیلی کلو‌پ‌های بازی و سرگرمی از طریق اداره ارشاد افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مدارس تعطیل شده‌اند، اما متاسفانه با حضور دانش‌آموزان در کلوپ‌های بازی عملا سلامتی آن‌ها به خطر می‌افتد لذا اداره ارشاد نسبت به تعطیلی این اماکن اقدام کند.

ناصری با اشاره به اینکه پمپ بنزین‌ها یکی از مراکزی هستند که می‌توانند در انتقال ویروس اثرگذار باشند افزود: متأسفانه این مراکز رها شده هستند که از مرکز بهداشت می‌خواهیم در این زمینه نظارت لازم را اعمال کند، در صورت بی‌توجهی اسامی متصدیان مربوطه به فرمانداری اعلام شود در شورای تامین شهرستان مطرح کنیم.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر ورود میهمانان به شهرستان گفت: از شبکه بهداشت و درمان می‌خواهیم نسبت به ورود میهمانان از خارج شهرستان نظارت جدی‌تری را به عمل آورند.

فرماندار نهاوند در پایان با اشاره به بسیج عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: بسیج و سپاه در مقابله با همه بحران‌ها ورود موفق‌آمیزی داشته‌اند لذا در این زمینه شبکه بهداشت از ظرفیت‌های این نیرو استفاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار