مجید زرین‌دلاور با اشاره به اینکه قرارداد‌های لازم در استان‌های مازندارن و آذربایجان غربی به منظور تهیه پرتقال و سیب سال نو منعقد شده است افزود: خوشبختانه در دو هفته اخیر میوه مورد نیاز استان تامین و در سردخانه ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۸۲۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ 25 February 2020
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت همدان از توزیع میوه شب عید در روز‌های پایانی سال خبر داد و گفت: به میزان کافی برای رفع نیاز مردم استان مطابق با سنوات گذشته میوه تامین شده است.
میوه شب عید همدان تأمین شده است

به گزارش فارس، زرین‌دلاور با بیان اینکه پیرو تصمیمات کارگروه تنظیم بازار کشوری و استان و کمیته راهبردی تنظیم بازار میوه، مباشر توزیع میوه استان شب عید از بین مباشرین حائز شرایط انتخاب شده است اظهار کرد: اتحادیه تعاونی روستایی به عنوان مباشر استان در این زمینه انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد‌های لازم در استان‌های مازندارن و آذربایجان غربی به منظور تهیه پرتقال و سیب سال نو منعقد شده است افزود: خوشبختانه در دو هفته اخیر میوه مورد نیاز استان تامین و در سردخانه ذخیره‌سازی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در ادامه از توزیع این اقلام در روز‌های پایانی سال خبر داد و گفت: به میزان کافی برای رفع نیاز مردم استان مطابق با سنوات گذشته میوه تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با همکاری سازمان مشاغل شهری شهرداری، اتحادیه صنف میوه‌فروشان، اتاق اصناف و اتحادیه تعاونی روستای برنامه ریزی لازم و جانمایی مناسب برای توزیع میوه سال نو صورت گرفته است.

زرین‌دلاور با تأکید بر اینکه با تمام قوا سعی می‌کنیم در این زمینه کمترین چالش ایجاد شود ادامه داد: در جلسات مکرر مسائل و مشکلات این حوزه احصا شده تا در بهترین شرایط و با رضایتمندی حداکثری این اقلام در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

وی درباره تاریخ دقیق توزیع میوه شب عید گفت: میوه‌ها در زمان متقضی با تصمیم کارگروه تنظیم بازار در روز‌های پایانی سال توزیع خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان اظهار کرد: علاوه بر میوه گوشت منجمد، مرغ و برنج با قیمت مناسب تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح استان در حال توزیع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار