علیمردان طالبی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش برف در گردنه‌ها وجود دارد، یادآور شد: از امشب بارش برف در گردنه‌ها پیش‌بینی شده است که به مردم توصیه می‌شود تردد خود را در این محور‌ها کاهش دهند.
کد خبر: ۸۲۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 25 February 2020
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با تأکید بر اینکه بارش باران هیچ خسارتی در پی نداشته است، گفت: بارش در شهرستان‌های جنوبی از جمله نهاوند، تویسرکان و ملایر شدت بیشتری دارد، اما تاکنون گزارشی مبنی بر بروز خسارت در این مناطق اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا، طالبی اظهار کرد: کارشناسان ستاد بحران استان همدان در تمامی شهرستان‌ها در حال رصد وضعیت بارشی شهر‌ها هستند و خوشبختانه مشکلی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اطلاعیه‌ها و هشدار‌های لازم در زمینه احتمال آبگرفتگی و سیل به تمام شهروندان داده شده است، تصریح کرد: ساکنان خانه‌های غیرمستحکم روستایی و ساخت وساز‌های غیرمجاز حریم رودخانه‌ها نسبت به تخلیه وسایل خود از این اماکن اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان بیان کرد: بیشترین چالشی که در هنگام بارش با آن مواجه هستیم، ریختن زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در رودخانه‌ها و کانال‌هاست که باعث انسداد دهنه پل‌ها می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش برف در گردنه‌ها وجود دارد، یادآور شد: از امشب بارش برف در گردنه‌ها پیش‌بینی شده است که به مردم توصیه می‌شود تردد خود را در این محور‌ها کاهش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار