حمیدرضا متین با بیان اینکه تولید ماسک پایین است، تصریح کرد: دو واحد تولیدی ماسک معمولی در استان داریم که متأسفانه تأثیرگذار نیستند.
کد خبر: ۸۲۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 22 February 2020
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با اشاره به کمبود ماسک در تمام کشور گفت: در استان همدان دو واحد تولید ماسک وجود دارد که حاضریم این واحد‌ها را کمک کنیم تا طی یک هفته تولیدات خود را افزایش دهند.

به گزارش ایسنا، متین با اشاره به وجود چهار شرکت پخش اقلام دارویی در استان همدان اظهار کرد: گزارشی از موجودی شرکت‌های پخش اقلام دارویی در استان در دست نداریم.

وی با بیان اینکه تولید ماسک پایین است، تصریح کرد: دو واحد تولیدی ماسک معمولی در استان داریم که متأسفانه تأثیرگذار نیستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: دو واحد در همدان و تویسرکان تولید ماسک دارند، اما واحد‌های قدری نیستند و از نظر تولید این کالا ضعف داریم.

وی درباره احتکار ماسک در بازار تصریح کرد: بعید می‌دانم کسی جرأت احتکار چنین اقلامی را داشته باشد چرا که این موصوع با امنیت و سلامت مردم ارتباط دارد و حکم تعزیراتی آن بیشتر و شدیدتر از سایر احتکارهاست.

متین با بیان اینکه زمینه تولید در کشور وجود ندارد، افزود: بخشی از ماسک‌های کشور وارداتی بوده و این کالا اصلاً مصرفی نداشت، اما در حال حاضر نیاز آن پیش آمده و خلأ به وجود آمده است.

وی با اشاره به خلأ تولید ماسک در استان، بیان کرد: برنامه داریم واحد‌های تولیدی ما بخشی از تولید خود را به تولید ماسک‌های دارای پد کربنی سوق بدهند.

متین با بیان اینکه از نظر تأمین و وجود الکل هم در بازار مشکلی وجود ندارد، تأکید کرد: در زمینه دستکش هم مشکل کمبود وجود دارد، اما خیلی بحرانی نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره نظارت بر موجودی اقلام بهداشتی شرکت‌های پخش یادآور شد: ماسک جزء اقلام اجباری در ثبت موجودی انبار‌های شرکت‌ها نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار