استاندار گیلان مطرح کرد:
استاندار گیلان با اشاره به پایان اخذ رأی در برخی شعب روستایی و شهری این استان، گفت: نتایج نهایی ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان تا ظهر فردا اعلام می شود.
کد خبر: ۸۲۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ 21 February 2020

اعلام نتایج نهایی ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان تا ظهر فردا

 

تابناک / ارسلان زارع شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان با اشاره به تلاش رسانه‌ها استان گیلان پوشش مناسبی فرآیند برگزاری انتخابات، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای انتخابات مجلس از همان ساعات ابتدایی همه دو هزار و ۵۵۹ شعب اخذ رأی سیار و ثابت و یک شعبه اقلیت‌های مذهبی در شعب حاضر و آرای شهروندان را اخذ کردند.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات در مناطق روستایی تا ساعت ۲۲ امشب انجام و اکنون در حال شمارش آرا هستند، افزود: در مناطق شهری فرآیند اخذ رأی تا ساعت ۲۳ امشب بوده که اعلام کرده‌ایم در صورت حضور مردم در آنها را به داخل شعب هدایت و رأی گیری انجام شود.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از حضور مردم استان پای صندوق‌های رأی، گفت: بعد از پایان رأی گیری از آخرین نفر حاضر در شعب اخذ رأی فرآیند شمارش آرا توسط عوامل اجرایی در شعب شهری نیز انجام خواهد شد.

زارع در ادامه با اشاره به وجود نگرانی‌هایی در زمینه شبکه ارتباطی در استان گیلان، تصریح کرد: خوشبختانه با آغاز فرآیند رأی گیری تمام شعب به صورت آنلاین به شبکه ارتباطی کشور متصل شدند.

وی ضمن قدردانی از همه کسانی که در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم و در امنیت کامل مشارکت کردند، بیان کرد: در زمینه اعلام نتایج آرا نیز در تمام ۱۰ حوزه انتخابیه استان گیلان به غیر از شهرستان رشت تا ظهر فردا نتایج قطعی اعلام خواهد شد.

استاندار گیلان ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد کاندیدا و شعب اخذ رأی در شهرستان رشت اعلام نتایج نهایی این حوزه انتخابیه تلاش می‌شود تا ساعات ابتدایی روز یکشنبه نتایج نهایی اعلام شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم به شایعات در زمینه اعلام نتایج حوزه‌های انتخابیه توجهی نکند، افزود: نتایج نهایی از سوی فرمانداری‌ها و رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار