استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده اطمینان داریم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، نرخ مشارکت مردم در استان یزد بالاتر از نرخ کشوری خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ 21 February 2020

«محمدعلی طالبی» با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات یزد با بیان این‌که استان یزد در شاخص آنلاین بودن ۱۰۰ درصد شعب اخذ رأی درصد بالا را کسب کرده است، اظهار کرد: فرآیند برگزاری انتخابات در همه شهرستان‌های استان به خوبی در حال انجام است.

وی تعامل و همکاری مناسب هیأت‌های اجرایی و نظارتی را یکی از مهمترین ویژگی‌های این دوره انتخابات دانست و افزود: نسبت به دوره‌های قبل اعتراضات کمتری از ناحیه کاندیدا به ستاد واصل شده که بیانگر تخلفات کمتر در این دوره انتخابات است.

استاندار یزد در مورد استقبال مردم، گفت: تا ساعات پایانی زمان رسمی انتخابات، حضور مردم روال معمولی داشته ولی در دو ساعت اخیر شاهد افزایش حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی هستیم.

طالبی در ادامه با بیان این‌که زمان اخذ رأی در استان یزد تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده است، تصریح کرد: برخی از شهرستان‌های استان خواستار تمدید بیشتر زمان انتخابات شدند که احتمالا ما درخواست تمدید بیشتر را به وزارت کشور اعلام کنیم.

وی بیان کرد: در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی همیشه نرخ مشارکت استان یزد معادل متوسط کشوری بوده و در انتخابات ریاست جمهوری یزد جزو استان‌های برتر بوده است.

استاندار یزد گفت: با توجه به بررس‌های انجام شده اطمینان داریم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هم نرخ مشارکت مردم در استان یزد بالاتر نرخ کشوری خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که روز گذشته جلسه کمیته پدافند زیستی استان برگزار شده است، اظهار کرد: تاکنون بیماری که نتیجه آزمایش آن ویروس کرونا را داشته باشد تأیید نشده است.

استاندار یزد گفت: مردم نگران نباشند ولی تمام هشدارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی را در خصوص ویروی کرونا جدی گرفته و رعایت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار