ملایری‌ها علیرغم برودت هوا، با درک شرایط سیاسی اجتماعی کشور به میدان آمده و رأی خود را به صندوق‌های رأی انداختند.
کد خبر: ۸۲۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ 21 February 2020
ملایری‌ها علیرغم برودت هوا، با درک شرایط سیاسی اجتماعی کشور به میدان آمده و رأی خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

به گزارش تابناک همدان؛ در حوزه انتخابیه شهرستان ملایر ۱۹۹ صندوق ثابت و سیار در نقاط شهری و روستایی وظیفه اخذ رأی از ۲۳۱ هزار و ۹۵۷ نفر را انجام می‌دهد.

امروز مردم ملایر ثابت کردند که در تعیین سرنوشت خود استوار و ثابت‌قدم‌اند؛ شلوغی حوزه‌های انتخابیه وصف‌های طویل رأی‌دهندگان همه دلالت بر این عزم تاریخی دارد در ابن میان حضور ارزشمند و دل‌انگیز رأی اولی‌ها در شعب اخذ رأی به خوبی مشهود است.

مجلس شورای اسلامی به فرموده امام راحل عصاره فضائل این ملت است و انتخابات را باید بهترین و در دسترس‌ترین مسیر به دمکراسی و برقراری مردم‌سالاری برای داشتن مجلسی قوی دانست. 

امروز مردم همیشه درصحنه و زمانه شناس شهرمان در راستای انجام تکلیف قانونی و شرعی خود و همانند سایر انتخابات گذشته با عزمی استوار پای صندوق‌های رأی رفتند تا بار امانت ۴ ساله خود برای حضور در مجلس یازدهم را بر دوش خدمت گذاری دیگر قرار دهند.

گرچه ملایری‌ها بسان خیلی از حوزه‌های انتخابیه دیگر از عدم حضور نامزد‌های موردعلاقه‌شان و رقابتی نبودن فضای انتخابات دلخوری‌هایی جدی دارند، اما این دلیل نمی‌شود که صحنه را ترک کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم نباشند. 

امروزه که ملایر با داشتن ۲ برند جهانی انگور و مبل و منبت در دنیا می‌درخشد بایستی در عرصه سیاسی هم سرآمد باشد.

به همین دلیل ۲۳۱ هزار و ۹۵۷ نفر واجد رأی شهرستان ملایر امروز در ۱۹۹ حوزه رأی‌گیری از میان ۲۵ نامزد موجود ۲ نفر را راهی بهارستان می‌کنند تا در تصمیم‌گیری ملی و منطقه‌ای هم نقش‌آفرین باشند.
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار