/روز انتخاب/
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه اصلی استقرار دولت انقلابی، مجلس انقلابی است و همان گونه که امام(ره) فرمودند، مجلس در رأس امور است.
کد خبر: ۸۲۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 21 February 2020

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی که امروز (۲ اسفندماه) برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسجد جوادالائمه اهواز حضور یافت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز، امتحان دیگری از امتحانات بزرگ الهی است و مردم خوزستان نیز در هر صحنه‌ای پیشقدم بوده‌اند و اسوه و الگوی بقیه امت اسلامی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: حضور مردم خوزستان در مراسم تشییع شهید سردار قاسم سلیمانی و بیعتی که با خط مقاومت و رهبری از خود نشان دادند، الگوی ایران اسلامی شد. امروز هم قطعا با حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم و با رعایت خطوطی که مقام معظم رهبری فرمودند، نمایندگان بصیر، عدالت‌دوست، متنفر از فساد و آگاه و آشنا به مسئولیت‌های اجتماعی انتخاب خواهند شد و این مردم ان‌شاءالله قلب امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و شهید سردار حاج سلیمانی را شاد خواهند کرد.

آیت‌الله فرحانی با اشاره به مطالبه مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ما ایجاد شور انقلابی و استقرار نظام انقلابی را انجام داده‌ایم ولی دولت اسلامی نداریم؛ دولت اسلامی نیز یعنی یک تشکیلات مدیریتی انقلابی در هر سه قوه که باید مستقر شود تا مطالبات رهبری و مردم تحقق پیدا کند.

وی افزود: راه اصلی استقرار دولت انقلابی، مجلس انقلابی است و همان‌گونه که امام(ره) فرمودند، مجلس در رأس امور است. امیدوارم با استقرار مجلس انقلابی، همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، دولت انقلابی و اسلامی و هنجارهای مورد قبول انقلاب محقق شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که متاسفانه بی‌عدالتی، تبعیض و مدارا با ویژه‌خواری داریم و اینها را زمانی می‌توانیم از بین ببریم که ان‌شاءالله یک مجلس انقلابی داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار