گزارش ویژه انتخاباتی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
از صبح امروز دوم اسفند سال 1398 فرایند اخذ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شعب اخذ رای آغاز شد که تا گذشت ساعاتی از بعد از ظهر نیمی از مردم این استان رای خود را به صندوق ریختند.
کد خبر: ۸۲۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 21 February 2020

از صبح امروز دوم اسفند سال 1398 فرایند اخذ رای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شعب اخذ رای آغاز شد که تا گذشت ساعاتی از بعد از ظهر نیمی از مردم این استان رای خود را به صندوق ریختند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد و بنابر گفته استاندار کهگیلویه وبویرحمد تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۵۴۳ هزار ۶۹۶ نفر که ۲۷ هزار و ۹۵۳ نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست خواهند آورد.
حسین کلانتری به همراه معاونان و جمعی از مسئولان اجرایی و اعضای شورای تامین کهگیلویه وبویراحمد با انتخاب نامزدهای مورد نظر خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای خود را به صندوق انداختند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از انداختن رای خود در صندوق با اشاره به حضور چشمگیر و کم نظیر مردم استان در پای صندوق های رای از متولیان و عوامل اجرایی خواست تا سرعت عمل خود را بالا ببرند.
کلانتری یادآور شد: تمامی تلاش مجریان و متولیان امر این است که احدی از مردم به هیچ وجه از رای دادن محروم نشوند.
وی به مردم توصیه کرد که زمان را از دست ندهند و رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
کلانتری اظهار داشت که با توجه به بازدیدها و بر اساس گزارش های رسیده در تمامی نقاط استان و شهرستان های مختلف حضور مردم بسیار چشمگیر است.
بنابر وظیفه شرعی خود برای رای دادن آمده ام
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد هم که در شعبه اخذ رای شماره ۲۴ یاسوج حضور پیدا کرده بود نیز در این زمینه به خبرنگاران گفت: بر اساس وظیفه شرعی و دینی خود آمده ام تا در این صحنه ملی و سرنوشت ساز شرکت کنم.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی تصریح کرد: صفوف منظم و فشرده مردم در همین آغاز روز رای گیری نشان می دهد که مردم وفادار و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد حماسه ای دیگر از جنس غیرت و وفاداری به نظام و انقلاب را خلق خواهند کرد.
تعطیلی مدارس در مراکز 8 شهرستان
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در شهرهای دهدشت، یاسوج، دوگنبدان، باشت، چرام، لنده، بهمئی و سی سخت به عنوان حوزه های اصلی انتخابات فردا شنبه سوم اسفندماه در نوبت صبح تعطیل است. احد جمالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسیاری از مدارس این شهرها امروز جمعه محل استقرار شعب اخذ رای از مردم هستند.
وی بیان کرد: این تصمیم بنا به تدابیر و تمهیدات لازم از سوی ستاد انتخابات استان بوده است.
 
 
پایان رای گیری در کهگیلویه و بویراحمد
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۱

رای گیری یازدهمین دوره انتخاب مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه وبویراحمد پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهیگلویه وبویراحمد، رییس ستاد انتخابات این استان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از هشت صبح امروز آغاز شد ساعت 20 پایان یافت.
جمالی افزود: رای گیری در شعب اخذ رای قرار بود ساعت 18 پایان یابد اما به دلیل ازدحام جمعیت تا ساعت 20 تمدید شد.
وی ادامه داد: شمارش آرا بلافاصله پس از پایان زمان رای گیری آغاز خواهد شد و جمع بندی نهایی در اسرع وقت به مردم استان اعلام خواهد شد.

تمدید 2 ساعته انتخابات
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۸

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت رأی گیری در استان به دلیل استقبال پرشور و باشکوه مردم برای دو ساعت تمدید شد.

   حسین کلانتری ، اظهار داشت: به دلیل استقبال پرشور و باشکوه مردم در مناطق مختلف ساعت رأی گیری در استان برای دو ساعت تمدید شد و تا ساعت 20 ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم این استان در تمامی انتخابات‌ها حضور چشمگیر و باشکوهی دارند، عنوان کرد: برای توزیع تعرفه مشکلی وجود ندارد و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار