/انتخابات ۹۸/
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: به جز یک مورد خرید و فروش رای در یکی از شهرستان ها و بازداشت چندین نفر،سلامت انتخابات در تمامی حوزه ها اخذ رای برقرار است.
کد خبر: ۸۲۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ 21 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانساه،محمد ابراهیم الهی تبار امروز در نشست مشترک با خبرنگاران در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: تاکنون تخلفات مشهودی در شعب اخذ رای مشاهده نشده و در یکی از شهرستان ها نیز با کسانی که قصد خرید و فروش رای داشتند برخورد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشارکت آقایان بیشتر از خانم ها بوده افزود:شرکت کنندگان عمدتا در گروه سنی ۳۵ تا۴۵ سال و ۲۵ تا۳۵ سال بوده است.

الهی تبار با اشاره به خصوصیات چاپ تعرفه های این دوره از لنتخابات تصریح کرد:تقریبا جعل تعرفه ها غیرممکن شده و برای اولین بار اجبار اثر انگشت لغو شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه بیان داشت: هنوز آمار جمعی شرکت در انتخابات در دسترس نیست و باید توجه داشت که نتیجه ثبت آرا پس از جمع آوری در حوزه های فرعی به حوزه های اصلی ارسال ودر حوزه اصلی پس از تایید نمایندگان حوزه نظارت و حوزه اجرایی به ستاد انتخابات کشور ارسال شده ویک نسخه از آن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد سایر اطلاعات در فضای مجازی کذب است.

وی در خاتمه بیان داشت:سلامت انتخابات در تمامی حوزه های اخذ رای برقرار است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار