مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی؛
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از فراهم شدن تمهیدات لازم برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در شعب اخذ رای در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 21 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محبوب رستم‌زاد اظهار داشت: در هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی با عوامل اجرایی انتخابات، تمهیدات لازم برای رعایت بهداشت افراد رای‌دهنده اندیشیده شده و وسایل استریل و شست و شو نیز تهیه شده است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از تهیه دستمال کاغذی و ژل ضدعفونی کننده خبر داد و از مردم خواست: با رعایت مسایل بهداشتی از دست دادن، روبوسی و تماس با وسایل افراد آلوده خودداری کنند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رستم‌زاد یادآور شد: بیماری کرونا یک ویروس سرماخوردگی ساده است اما افرادی که به بیماری زمینه‌ای مبتلا هستند نظیر بیماران قلبی، سرطانی، دیابت و بیماران ریوی بیشتر در معرض خطر جدی هستند.

وی در خصوص کمبود ماسک در داروخانه‌های ایلام افزود: از وقتی که خبر ورود کرونا به کشور تایید شد مردم به داروخانه‌ها برای تهیه ماسک هجوم بردند که طبیعی است در این شرایط برخی از داروخانه‌ها با کمبود ماسک مواجه شوند اما خوشبختانه این مساله به جد در دست پیگیری است و مشکلی در زمینه تامین آن نداریم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار