معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام بگفت:هرگونه احتکار، اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا و محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد از سوی داروخانه ها به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفان به شدت برخورد قضایی می شود.
کد خبر: ۸۲۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ 21 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حیدر ولی زاده اظهار داشت: هرگونه احتکار، اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا و محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد از سوی داروخانه ها به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفان به شدت برخورد قضایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مورد مشکوکی از ابتلاء به"کرونا" در ایلام وجود ندارد ، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، موارد مشکوک و مبتلا به "کرونا" در سطح استان را تکذیب کرده است و جای نگرانی وجود ندارد.

معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد: مردم ولایتمدار استان ایلام به اخبار کذب و شایعات بی اساس توجه نکنند و داروخانه ها در سطح استان موظفند کالاهای بهداشتی و پزشکی را به نرخ مصوب قانونی به مصرف کنندگان عرضه کنند.

ولی زاده یادآور شد: هرگونه افزایش قیمت خودسرانه یا عدم عرضه کالا به مصرف کنندگان جرم تلقی و با افراد متخلف به شدت برخورد قاطع و قضایی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد در داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی و پزشکی مرکز ایلام و شهرستان های تابعه انجام می شود و در صورت مشاهده تخلف با اخلالگران در عرضه کالاهای بهداشتی و پزشکی در محل وقوع تخلف رسیدگی و به شدت برخورد قاطع و قانونی انجام می گیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار