مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون تعمیر و بازسازی بیش از ۲۲۵ دستگاه پل بزرگ و کوچک در راههای استان انجام شده است.
کد خبر: ۸۲۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ 19 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه در بازدید از پل‌های بازسازی شده استان با بیان این مطلب اظهار داشت: حدود شش هزار و ۸۵۰ دستگاه پل در کل محورهای استان توسط این اداره کل نگهداری می‌شوند که در سیل اخیر بر اثر بارندگی و سایر عوامل، حدود ۷۵۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک دچار آسیب دیدگی کلی و جزیی شدند.

وی افزود: بهسازی و تعمیر پل‌ها شامل تعمیرات سازه‌ای، احداث رادیه و برید، تخریب و نوسازی دال بتنی پل‌ها، ایمن سازی ۱۴ دستگاه با نصب نرده، مقاوم‌سازی پایه پل‌ها و نظایر آنهاست.

دلخواه عنوان کرد: از اول سال جاری تاکنون ۳۶ دستگاه پل که مهمترین آنها در مسیر آبدانان – مورموری و مهران- دهلران بوده، تعریض شده است.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری ابنیه فنی در استان عنوان کرد: موضوع تعمیرات و رسیدگی به امور نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی با جدیت و قوت بیشتری در دست اقدام است و همواره تلاش شده است با بکارگیری افراد متخصص و با تجربه وضعیت کیفی پل‌ها و ابنیه فنی ارتقا یابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار