اصلاح طلبان شهرستان لنده با صدور بیانیه ای اعلام کردند از هیچکدام از کاندیداهای فعلی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ حمایت نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۲۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 19 February 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از این بیانیه ضمن تاکید بر حضور پرشور در انتخابات پیش رو آمده است.

به نام خدا

مردم شریف شهرستانهای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ
با ادای سپاس و احترام به محضر شما بزرگواران,نیک می دانیم انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت انسانهای فرهیخته و بزرگی ست که با همت و ایثارگری های فراوان توانستند بر نظام ستمشاهی فائق آیند.

مردم ایران از همان آغازین روزهای پس از پیروزی خواستار نظامی بودند که شالوده اش بر دین، قانون و دموکراسی استوار باشد. بر همین اساس به قانون اساسی ای رای دادند که در اکثر بند های آن مراجعه به آرای مردم در قالب چندین اصل پذیرفته شده است.

در این میان انتخابات مجلس شورای اسلامی باتوجه به عصاره ملت بودن، از جایگاهی ویژه برخوردار می باشد که لازم است نتیجه چندصدایی که درقاتون به رسمیت شناخته شده است از آن به گوش رسد.
در این برهه از زمان مفسران، با قرائتی خودخواسته از متن صریح قانون اساسی، سمت وسوی انقلاب مردم را به طرف کانالهای مورد علاقه خود کشاندند و کار را به جایی رسانده اند که عده ای از پاک دست ترین نیروهای انقلاب را به بهانه های غیرقابل ارزیابی از ورود به این تنها عرصه رقابتی پرترافیک و مهم، به کلی محروم کرده یا با اهداف روشن آنان را تا روزهای آخر در بلاتکلیفی نگه داشته اند تا چاره ای جز کناره گیری از رقابت باقی نمانده باشد.

حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نیز از این قاعده مستثنی نماند و شماری از نامزدها، علی رغم قانون شکنی ها،بدعهدی ها و بداخلاقی ها همچنان در صحنه مانده اند و نیروهای متعهد جریان اصلاح طلبی بنابه هردلیل از ورود به کارزار انتخابات جامانده اند تا یک *انتخابات تک قطبی* در این حوزه انتخابیه شکل گیرد.
برخی از افرادی که در گذشته در اردوگاه اصلاح طلبی رای می داده اند ولی با مشی اصلاحات همنوا نبوده اند این دوره به سمت نامزدهای جریان اصول گرایی تمایل پیدا کرده اند که بر ایشان حرجی نیست. آنچه رفتار این دوستان را غیر اخلاقی جلوه می دهد استفاده از برند اصلاح طلبی در متینگ ها و نشست های انتخاباتی است.
ما بر این باوریم:
کسی که اصلاح طلبی را با محک اندیشه و عقلانیت پذیرفته است مادام که به این آرمان ملتزم و متعهد است نمی تواند برای دست یافتن به منافع فردی آن را هزینه نماید. بنابراین زمانی که به سمت جبهه رقیب متمایل می شود عملا از جرگه اصلاح طلبان خارج شده است و حق استفاده از عنوان اصلاح طلبی را ندارد.

 

ما اصلاح طلبان شهرستان لنده به صراحت اعلام می کنیم که در انتخابات پیش رو بارعایت احترام همه نامزدها، هیچکدام از ایشان را واجد شرایط کافی برای احقاق حقوق خود و هم اندیشان خویش در مجلس نمی دانیم.
اگر شخص یا اشخاصی به هردلیلی از جمع ما خارج شده اند بنا به تصمیم شخصی خود این کار را کرده اند و نیروهای فکری این جریان هیچگونه تصمیم یا برنامه ای برای گزینش در بین نامزدهای حاضر در رقابت نداشته و نخواهند داشت.
اصلاحات یک جریان پویاست که در تمام لایه های جامعه در حال نشو ونماست و همچون سرو ، سبز و ستبر باقی خواهد ماند.
خدایا پایداری ما را در دو حوزه صداقت و شجاعت دوچندان بگردان

اصلاح طلبان شهرستان لنده
۳۰ بهمن ماه ۹۸ خورشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار