حسن خانجانی تصریح کرد: دستگاه قضائی با جدیت عملکرد نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان همدان را رصد می‌کند و در صورت بروز تخلف از سوی هر یک از کاندیدا‌ها با جدیت آن را بررسی کرده و برخورد لازم را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۲۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ 17 February 2020
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: از ابتدای آغاز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان ۳۸ پرونده در بخش تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است که بیشتر آن‌ها به مسئله تبلیغات زودهنگام مربوط می‌شود.

به گزارش تسنیم، خانجانی اظهار داشت: از ابتدای آغاز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان ۳۸ پرونده در بخش تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات مربوط به تبلیغات زود هنگام بوده و از زمان شروع زمان قانونی تبلیغات، تخلف ویژه‌ای که از سوی نامزد‌های انتخاباتی اعلام شده باشد تشکیل نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان بیان کرد: به‌دلیل اینکه از نظر قانونی فعلا امکان احضار نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس را نداریم پرونده‌ها کماکان در مرحله بررسی تخلفات قرار دارند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضائی با جدیت عملکرد نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان همدان را رصد می‌کند و در صورت بروز تخلف از سوی هر یک از کاندیدا‌ها با جدیت آن را بررسی کرده و برخورد لازم را انجام می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار