ابوالقاسم الماسی با اعلام هزار و ۲۷۸ شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان ایجاد شده است، افزود: در همدان ۲۹۷ شعبه اخذ رای در همدان، ۱۹۹ شعبه اخذ رأی در ملایر، ۷۷ مورد در رزن، ۱۰۰ مورد در تویسرکان، ۱۱۴ مورد در شهرستان بهار، ۵۵ مورد در فامنین، ۱۴۷ مورد در نهاوند، ۴۵ مورد در درگزین، ۱۴۳ مورد در کبودراهنگ و ۱۱۰ مورد در اسدآباد پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۲۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 14 February 2020
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان رای می‌دهند.

به گزارش تسنیم، الماسی از وجود ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر در استان همدان واجد شرایط رای دادن هستند.

وی با اعلام هزار و ۲۷۸ شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان ایجاد شده است، افزود: در همدان ۲۹۷ شعبه اخذ رای در همدان، ۱۹۹ شعبه اخذ رأی در ملایر، ۷۷ مورد در رزن، ۱۰۰ مورد در تویسرکان، ۱۱۴ مورد در شهرستان بهار، ۵۵ مورد در فامنین، ۱۴۷ مورد در نهاوند، ۴۵ مورد در درگزین، ۱۴۳ مورد در کبودراهنگ و ۱۱۰ مورد در اسدآباد پیش‌بینی شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: نامزد‌های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات خود را از نیمه شب ۲۴ بهمن ماه آغاز کرده و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه یکم اسفندماه فرصت دارند نسبت به تبلیغات انتخاباتی اقدام کنند.

وی ابراز کرد: انتخابات از ساعت ۸ صبح جمعه دوم اسفندماه آغاز شده و تا ساعت ۱۸ آن روز نیز ادامه می‌یابد و در صورت نیاز و با تشخیص وزیر کشور، زمان آن تا ۱۰ شب نیز قابل تمدید است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار