علیرضا فعله‌گری اظهار کرد: ساختمان‌های متروکه و مخروب سطح شهر با عنوان فضا‌های بی‌دفاع شهری که می‌تواند محلی برای رشد آسیب‌های اجتماعی و تجمع سارقان و معتادان باشد، با هدف ایمن سازی محلات تخریب و ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۸۲۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 14 February 2020
شهردار اسدآباد از تخریب ساختمان‌های مخروبه و متروکه سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه تاکنون دو فضای بی‌دفاع شهری در شهر اسدآباد شناسایی و توسط واحد اجرائیات شهرداری تخریب و پاکسازی شده است، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم ساختمان‌های مخروبه سطح شهر را شناسایی کرده و به واحد اجرائیات شهرداری برای تخریب و ساماندهی اعلام کنند.

فعله گری در ادامه با اشاره به اینکه در سالجاری ۵۰ هزار بوته انواع گل‌های فصلی، درخت و درختچه توسط واحد فضای سبز شهرداری شهر خرید و کاشت شده است، تصریح کرد: در حال حاضر با احتساب ۳۰ هکتاری پارک زائر، فضای سبز شهر اسدآباد به ۷۵ هکتار افزایش یافته که می‌توان گفت: از نظر سرانه فضای سبز شهر اسدآباد در استان از جایگاه نسبتاً خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: واگذاری، حفظ و نگهداری فضای سبز به بخش خصوصی، خرید شش تانکر ۲۰ هزار لیتری برای پارک‌ها به منظور آبیاری فضا‌های سبز، پیگیری تهیه طرح جامع جداسازی آب فضای سبز و تأیید نهایی، آبیاری تمامی فضا‌های سبز به مساحت تقریبی ۴۰۰ هزار مترمربع با استفاده از آب غیر شرب، سم پاشی درختان سطح شهر علیه آفات شایع در منطقه، گلکاری فصلی، هرس درختان سطح شهر و پارک ها، گلکاری میدان امام (ره) و مرمت چمن‌های میادین، بلوار‌ها و پارک‌ها را از جمله اقدامات انجام شده واحد فضای سبز شهرداری این شهر از ابتدای سال تاکنون می‌توان برشمرد.

شهردار اسدآباد در ادامه با اشاره به ایجاد بازار تخصصی خودرو در اسدآباد گفت: به دنبال جانمایی مکان مناسب برای بازار خودرو در شهر اسدآباد هستیم تا در این شهر گردشگری اقتصادی به وجود آید که در این رابطه سرمایه گذار طرح نیز وجود دارد و نیاز به انجام جانمایی خواهد بود.

وی یادآور شد: محوطه سازی المان شهدای گمنام پارک شهید مدنی واقع در گردنه و پیوستن آن به جاده سلامت و ادامه آن به سمت شهرک سیداحمد و ادامه فاز ایجاد طرح تفریحی توریستی در بام اسدآباد یکی از جمله طرح‌های مهم شهرداری بوده که این طرح از نقش مؤثری در ایجاد جاذبه گردشگری و رفاهی برای شهروندان و مسافران برخوردار خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار