فرماندار همدان با اشاره به ثبت نام ۱۴۳ داوطلب برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تعداد نامزد‌های تأیید شده به منظور شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۶۴ نفر است.
کد خبر: ۸۲۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 14 February 2020
۱۷۹ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در هفت حوزه انتخابیه همدان و فامنین، بهار و کبودراهنگ، ملایر، اسدآباد، رزن و درگرین، نهاوند و تویسرکان برای تصدی ۹ کرسی در روز دوم اسفندماه به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایسنا، در حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۶۴ کاندیدا برای تصاحب دو کرسی، در حوزه انتخابیه ملایر ۲۶ کاندیدا برای تصاحب دو کرسی، در حوزه انتخابیه اسدآباد هفت کاندیدا برای تصاحب یک کرسی، در حوزه انتخابیه دو شهرستان بهار و کبودراهنگ ۲۸ کاندیدا برای تصاحب یک کرسی، در حوزه انتخابیه نهاوند ۱۷ کاندیدا برای تصاحب یک کرسی، در حوزه انتخابیه تویسرکان ۹ کاندیدا برای تصاحب یک کرسی و در حوزه انتخابیه دو شهرستان رزن و درگزین ۱۸ کاندیدا برای تصاحب یک کرسی در بهارستان به رقابت با هم می‌پردازند.

اسامی کاندیدا‌های حوزه انتخابیه همدان و فامنین

فرماندار همدان با اشاره به ثبت نام ۱۴۳ داوطلب برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تعداد نامزد‌های تأیید شده به منظور شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۶۴ نفر است.

حسین افشاری با اشاره به اینکه برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس از حوزه‌های دیگر به حوزه همدان و فامنین منتقل شدند، گفت: تعدادی از حوزه‌های دیگر به همدان آمدند و برخی از حوزه همدان به سایر حوزه‌ها جابجا شدند که در نهایت تعداد نامزد‌های این حوزه به ۶۴ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۳۵۲ شعبه اخذ رأی وجود دارد که نسبت به دوره انتخابات سال ۹۴، ۱۱ شعبه افزایش داشته است.

فرماندار همدان تصریح کرد: اسامی نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه همدان همدان و فامنین شامل افسانه ارجمندیان، رسول اسدی منش، محسن افشار، علی اکبری پور، امین امیرگان، حامد ایران پور، علی بیات، امیر ثمری، شیرویه جعفری نسب، غلامرضا جهانی مقدم، حمیدرضا حاجی بابایی، بهروز حاجیلو، سیدمجتبی حسینی، محمدحسین حسینی، سعید حسینی حاجیلو، محمدصادق حنیفی، مهدی حیدری، روح الله خدابنده لو، محمدهادی خسروی نهاد، محمد خضریان است.

وی ادامه داد: حمید ربانی ارشد، علی اصغر رجبی، قدرت الله رضایی، هادی رنجبرکرمی، علی زاده پاشائیان، مصطفی زمانیان، نادر ستوده، مجید سجادی پناه، فاطمه شهیدی، امین شیخی زاده، امیر صیفی کار، فاطمه طاهری و حمیدرضا طبی مسرور، مصطفی عاشوری، مسعود عباسی، مهدی عبدل، سجاد علی زاد، محمدرضا غلامی، مسلم غلامی، سلمان قاسمی، جمشید قاسمی، حسن قراباغی و ابراهیم کارخانه‌ای از دیگر کاندیدا‌های حوزه انتخابیه همدان و فامنین به شمار می‌آیند.

افشاری گفت: احمد کربلایی حسنخانی، مهدی کریمی افلاک، سعیده کیان پور، مجید گلزاری موقر، سیدیاسم گورابی، محمدمحمدی شایان، علی اصغر محمدی فاتح، امید مستوفی خجسته، احمدرضا مظفری، محمد معینی، مجید ملکیان، مسعود مهدوی پارسا، سیدمجید موسوی، سیدحسین موسوی، روح الله نباتی، سیدمسعود نبوی، بهرام هاشمی، سعید واحدنژاد، سیدمحمدحسین وفایی، معصومه یزدانی بصیر، ولی الله یوسفی از دیگر کاندیدا‌ها هستند.

اسامی کاندیدا‌های حوزه انتخابیه اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ثبت نام اولیه ۳۵ نفر برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: تعداد کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه اسدآباد همان هفت نفر قبل بوده و مورد جدیدی به تعداد این داوطلبان اضافه نشده است.

مجید درویشی افزود: پیام کهتری، محمدرضا قنبری سلحشور، کیومرث سرمدی، خسرو شکیبا (خدابنده لو)، اکبررنجبرزاده، حسین هنری عزیز و کیومرث ابراهیمی هفت نفر کاندیدای تأیید شده در حوزه انتخابیه اسدآباد هستند که به گردونه رقابت با یکدیگر وارد خواهند شد.

درویشی با بیان اینکه کاندیدا‌ها از بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه تا ساعت ۸ صبح اول اسفندماه مجاز به تبلیغات رسمی خواهند بود، یادآور شد: شهرستان اسدآباد دارای ۷۲ هزار نفر جمعیت واجد شرایط برای شرکت در انتخابات بوده که ۳۰۰۰ نفر از این میزان جمعیت رأی اولی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۰۰ نفر مجری و دست اندرکار همکاری برای برگزاری انتخابات مجلس این شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: بستر انتخابات در شهرستان فراهم شده و در قالب کمیته‌های ۱۲ گانه بستر انتخابات در حال انجام است.

درویشی یادآور شد: برای انتخابات این شهرستان تعداد ۲۱۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد، ۱۸ شعبه به بخش پیرسلمان و ۹۲ شعبه به بخش مرکزی و شهر اسدآباد اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: با آغاز تبلیغات هر یک از داوطلبان تأیید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند چهار ستاد شامل دو ستاد خواهران و برداران در شهر اسدآباد و دو ستاد در شهر آجین برپا کنند.

درویشی با بیان اینکه چسباندن عکس‌های تبلیغاتی داوطلبان بر روی دیوار‌های شهر ممنوع خواهد بود، تأکید کرد: عکس‌های داوطلبان تنها باید در محل‌های اعلام و مشخص شده چسبانده شود در غیر این صورت عکس‌های تبلیغاتی غیر از محل‌های مشخص شده امحا می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه براساس ماده ۶۵ مکرر قانون انتخابات راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها چه به صورت خودرویی و چه انسانی در سطح شهر و روستا و استفاده از بلندگو‌های سیار در خارج از محیط سخنرانی غیرقانونی و ممنوع است، گفت: براساس اصل ۲۷ قانون اساسی، برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات نیز تنها با مجوز وزارت کشور بوده و هرگونه اقدامی غیر از این خلاف قانون خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان بیان کرد: تبلیغات داوطلبان تأیید صلاحیت شده در فضای مجازی مانند فضای حقیقی در چارچوب مقررات انتخابات منع قانونی نخواهد داشت.

اسامی کاندیدا‌های حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ

فرماندار شهرستان بهار نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از تأیید نهایی ۲۸ نفر از کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ خبرداد و اظهار کرد: از ابتدای ثبت نام افراد در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ۶۳ نفر ثبت نام کرده بود ند که ۱۴ نفر انصراف داده اند و در حال حاضر ۲۸ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در این حوزه وجود دارد.

احسان قنبری با بیان اینکه ممکن است طی روز‌های آینده نیز تعدادی از کاندیدا‌ها انصراف دهند، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که تعداد کاندیدا‌ها در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به مرز ۲۰ نفر برسد.

قنبری به بیان اسامی ۲۸ کاندیدای تأیید شده اشاره کرد و گفت: جواد وطنی شعاع، ابولفضل دهله ای، عیسی جعفری، ارسطو هوشمند، وحید یادگاری سرور، علی بهرامی، سیدحسین موسوی، زهرا محمدی متوسل، فتح الله توسلی، اصغر حیدری مقتدر، سمیرا حضرتی، سیدعبدالصمد حسینی، اصغر شریفی پاکور، محمدتقی زینتی شایان، مصطفی لطفی حمید، مصطفی رضایی، رضا عسگری، لیلا شاهدوستی، محمد پیری، هادی طاهری پارسا، روح الله رجایی، علیرضا حشمت پور، ابراهیم نجفی، مجتبی فیض الهی، سعیده اسماعیلی، محمد عابدی موحد، علی اکبر زارعی و سلمان رضایی کاندیدا‌های حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ هستند.

وی با اشاره به وجود ۲۵۷ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، خاطرنشان کرد: ۱۱۴ شعبه در شهرستان بهار و ۱۴۳ شعبه اخذ رأی در کبودراهنگ ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان بهار با تأکید بر آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات، بیان کرد: از ساعت ۲۴ امشب تبلیغات کاندیدا‌ها به صورت رسمی آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح روز یکم اسفند انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فضای مورد نیاز برای تبلیغات کاندیدا‌ها مهیا شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری فضا‌های مورد نیاز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی را ایجاد کرده است.

اسامی کاندیدا‌های حوزه انتخابیه رزن و درگزین

فرماندار شهرستان رزن نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ثبت نام اولیه ۴۵ نفر برای حضور در انتخابات مجلس اظهار کرد: تعداد کاندیدا‌های تأیید صلاحیت شده برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رزن و درگزین ۱۸ نفر بوده است.

سیدرضا سلامتی به اسامی این کاندیدا‌ها اشاره کرد و افزود: محمود انصاری حکمت، مصطفی ترکمان، نادعلی توسلی، مرتضی جعفرپوریان، عباس حقی، زکریا خدابنده لو، علی رازینی، محمدرضا رحیمی، موسی رسولی، علی اکبر ستایش اسخا، عطاالله سلطانی، سعید شاهدی پور، حسن لطفی، حسین کرملو، سید ابوالحسن مصطفوی غمام، علی نقوی، محمد نوروزی و حسین وزیری ستا کاندیدا‌های این دوره هستند.

وی با بیان اینکه بستر انتخابات در شهرستان فراهم است، ادامه داد: در شهرستان رزن ۱۲۲۵ نفر مجری و دست اندرکار برای برگزاری این انتخابات همکاری می‌کنند.

سلامتی خاطرنشان کرد: برای انتخابات این شهرستان تعداد ۷۷ شعبه اخذ رآی پیش بینی شده که از این تعداد سه صندوق سیار و ۴۱ شعبه برای بخش سردرود و ۳۶ شعبه برای رزن است.

وی با بیان اینکه چسباندن عکس تبلیغاتی در مکان‌هایی که تعبیه نشده، ممنون است، گفت: تبلیغات داوطلبان تأیید صلاحیت شده در فضای مجازی مانند فضای حقیقی در چارچوب مقررات انتخابات منع قانونی نخواهد داشت.

اسامی کاندیدا‌های حوزه انتخابیه ملایر

فرماندار ویژه ملایر نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از تأیید صلاحیت ۲۶ نفر داوطلب در حوزه انتخابیه ملایر خبر داد و اظهار کرد: ستاد انتخابات وزارت کشور لیست نهایی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر را اعلام کرد.

قدرت الله ولدی با بیان اینکه در شهرستان ملایر ۷۱ نفر برای تصاحب دو کرسی در مجلس یازدهم ثبت نام کرده بودند که از این تعداد پس از بررسی مراجع چهارگانه و شورای نگهبان، ۲۶ نفر وارد این رقابت شدند، افزود: برگزاری انتخاباتی پرشور ضامن امنیت کشور است و مردم باید در این عرصه نیز حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی افزود: اسامی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی ملایر شامل محمد احمدوند، احمد آریایی نژاد، حجت الاسلام احد آزادیخواه، زهرا اسماعیلی، روح الله اکبری، مجتبی اکبری، محمدرضا آئینه، هادی بیگی‌نژاد، محمدرضا ترابی، اردوان ترک‌زبان، محمدرضا حسین پور، علی‌اصغر داودی کسبی، مرتضی رضایی، سعید سیاوشی، سیدمحمدقاسم سیاوشی، حاتم شکری، علی احمد عباسی، محمد عباسی، عصمت غفاریان، کتایون کارگر، محمد کاظمی (نام پدر علی)، حسین گرجی‌پور، مهدی محمدرضایی، خیرالله مفنی ازندریانی، حسن ونائی و علی اکبر ونائی است.

ولدی درباره آغاز رسمی روند تبلیغات کاندیدا‌ها گفت: طبق اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور و در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۴۰ آیین نامه اجرایی فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های تأیید صلاحیت شده از بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ یکم اسفندماه، یعنی ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه انتخابات ایران سالم‌ترین انتخابات دنیاست و این نشان از عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید مجلسی قوی با رأی بالا تشکیل شود و حضور حداکثری مردم و تمامی احزاب و عقاید در پای صندوق‌های رأی نیاز است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در شهرستان ضمن آمادگی کامل، قانون ملاک اصلی ما در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است، تصریح کرد: قانون مداری، بی طرفی کامل، مشارکت حداکثری و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، چهار اصل مهم و اساسی در برگزاری انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه باید تأکیدات و فرامین رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهیم، یادآور شد: ۱۹۹ شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش بینی شده و بیش از ۳۰۰۰ نفر عوامل اجرایی و دست اندکار برگزاری انتخابات در ملایر هستند.

ولدی با بیان اینکه ۲۲۷ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند و زمینه حضور برای واجدان شرایط در این شهرستان مهیاست، اظهار کرد: مردم ملایر در دوم اسفندماه حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

اسامی کاندیدا‌های حوزه انتخابیه نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه ۱۷ نفر بود که یک مورد جدید به تعداد این داوطلبان اضافه شده و به ۱۸ نفر رسیده است.

مراد ناصری افزود: سعید اسدبیگی، شیخ محمد (ساسان) بحیرایی، حسن بهرام نیا، احمد پیر حیاتی، غلامرضا (توکل) جعفری، روح الله جهانیان، سجاد خزایی، اسماعیل زارعی کوشا، عیسی سراقی، قدرت اله سیف، فاطمه سوری، علیرضا شهبازی، یاسر شهبازی، پیمان شیراوند، کوه زاد شیراوند، زهرا کورانی، مصطفی کاویانی، وحید گل محمدی،۱۸ کاندیدای تأیید شده در حوزه انتخابیه نهاوند هستند که به گردونه رقابت با یکدیگر وارد خواهند شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها از بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه تا ساعت ۸ صبح اول اسفندماه مجاز به تبلیغات رسمی خواهند بود، یادآور شد: شهرستان نهاوند دارای ۱۷۸ هزارو ۷۸۷ نفر جمعیت است که از این تعداد حدود ۵۰۰۰ نفر رای اولی هستند.

وی تصریح کرد: بستر انتخابات در شهرستان فراهم شده و در قالب کمیته‌های ۱۲ گانه بستر انتخابات در حال انجام است.
ناصری یادآور شد: برای انتخابات این شهرستان تعداد ۱۴۷ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد، ۱۲ شعبه بخش گیان،۱۲ شعبه به بخش زرین دشت برزول،۳۲ شعبه بخش خزل فیروزان،۹۱ شعبه به بخش نهاوند و مرکزی اختصاص دارد که از این تعداد شعبه‌های اخذ رأی ۹۳ شعبه ثابت و ۵۴ شعبه سیار است.

وی با بیان اینکه چسباندن عکس‌های تبلیغاتی داوطلبان بر روی دیوار‌های شهر ممنوع خواهد بود، تأکید کرد: عکس‌های داوطلبان تنها باید در محل‌های اعلام و مشخص شده چسبانده شود در غیر این صورت عکس‌های تبلیغاتی غیر از محل‌های مشخص شده امحا می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه براساس ماده ۶۵ مکرر قانون انتخابات راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها چه به صورت خودرویی و چه انسانی در سطح شهر و روستا و استفاده از بلندگو‌های سیار در خارج از محیط سخنرانی غیرقانونی و ممنوع است، گفت: براساس اصل ۲۷ قانون اساسی، برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات نیز تنها با مجوز وزارت کشور بوده و هرگونه اقدامی غیر از این خلاف قانون خواهد بود.

اسامی کاندیدا‌های حوزه انتخابیه تویسرکان

لیست کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تویسرکان شامل محمدباقری، علیرضا بیات، اکبر خدابخشی، عباس رحمتی، محمدکریم شهرزاد، احمد فضلعلی، نادعلی قلخانباز، محمدمستقیمی، محمدمهدی مفتح، اسدالله ناصری و محمود نانکلی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار